wtorek, maja 01, 2018

CZYTELNICZE PODSUMOWANIE MIESIĄCA - KWIECIEŃ 2018

Witajcie w ten weekend majowy. 
Kwiecień już za nami, czas na moje czytelnicze podsumowanie miesiąca. Nie mam pojęcia jak to zrobiłam ale przeczytałam 20 książek. 
19 z nich otrzymałam do recenzji od wydawnictw. Na moją półkę trafiło również 13 nowych perełek, zamówionych z bonito.pl, których się już nie mogę doczekać.
To był niesamowity miesiąc, a maj zapowiada się również ciekawie. 
Czytamitu została Ambasadorką pewnej książki, która ma swoją premierę w maju.
Czekam, również na premierową powieść od samej autorki. Nie mogę się doczekać, aż się podzielę wrażeniami z Wami.
Nawiązałam kilka nowych, cudownych współprac np. z wydawnictwem Sonia Draga <3
Wiele ogromnych emocji towarzyszyło mi w minionym miesiącu. Z nadzieją patrzę na maj.



1. MAŁGORZATA THIELE - NIETRWAŁA ONDULACJA CZYLI ROZTERKI FRYZJERKI - 7/10

2. SARAH VAUGHAN - ANATOMIA SKANDALU 8/10

3. DANIELLE STEEL - NIE WSZYSTKO STRACONE 6/10

4. JOZEF KARIKA - STRACH 8/10

5. RAFAŁ ŚWIERZY - KLIENT NASZ... CZYLI KOSZMAR PRACOWNIKA DZIAŁU REKLAMACJI 9/10

6. TERRI BLACKSTOCK - DOPÓKI BIEGNĘ 8/10

7. KATIE MARSH - ŻYCIE BEZ CIEBIE 8/10

8. KRZYSZTOF DOMARADZKI - DETOKS 8/10

9. PAULA ER - WOLNOŚĆ JASKÓŁKI 8/10

10. SAMANTHA YOUNG - NIEZNOŚNY CIĘŻAR TAJEMNIC 8/10

11. J.D. BARKER - CZWARTA MAŁPA 9/10

12. GRAŻYNA WOSIŃSKA - PO DWÓCH STRONACH BARYKADY. MIŁOŚĆ ZA ŻELAZNĄ KURTYNĄ 7/10

13. IWONA KOWALSKA - COŚ DO UKRYCIA 7/10

14. ANNA TROJANOWSKA - PIOŁUN NA ZAPOMNIENIE 9/10

15. ANNA FICNER-OGONOWSKA - OKRUCH 9/10

16. IMRAN MAHMOOD - NIC O MNIE NIE WIECIE 6/10

17. LUDVIK VACULIK - ŚWINKI MORSKIE 7/10

18. PIOTR KITRASIEWICZ - ARTYŚCI W CIENIU STALINA 8/10

19. BARTOSZ SZCZYGIELSKI - AORTA

20. LISA GARDNER - KROK ZA TOBĄ

Moje zamówione perełki + wygrane w konkursie + kilka od wydawnictw <3


Cudowności Wam życzę <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger