środa, kwietnia 04, 2018

40.[PRZEDPREMIEROWO] DANIELLE STEEL - NIE WSZYSTKO STRACONE

Książki Danielle Steel zawsze gdzieś umykały mojej uwadze, aż do czasu kiedy zaintrygował mnie opis jej najnowszej powieści ,,Nie wszystko stracone".  Jaki jest finał mojego pierwszego spotkania z autorką? Zapraszam na recenzję.



O autorce:

Danielle Steel jest autorką ponad 120 książek przetłumaczonych na 43 języki i wydanych w 69 krajach, matką dziewięciorga dzieci i założycielką dwóch fundacji charytatywnych. Pokochały ją miliony kobiet na całym świecie.
Źródło: opis pochodzi z książki ,,Nie wszystko stracone"

Fabuła:

Życie Sydney rozpada się na kawałki w chwili kiedy jej mąż ginie w wypadku motocyklowym. Ukochany nie zdążył zabezpieczyć żony, więc traci ona wszystko. Wymarzony dom, cały majątek zostaje przekazany córkom Andrew'a. Sydney zostaję bez środków do życia. Przerwa w karierze, którą zrobiła dla rodziny, sprawiła, że wypadła z obiegu. Jednak pozostał talent.
Przypadkowe spotkanie w samolocie odmienia wszystko ale czy na lepsze? Czy można odzyskać szczęście kiedy wszystko zostało utracone?




Moja opinia:

Miałam spore oczekiwania wobec tej książki. Nazwisko autorki nie było mi obce, jednak jeszcze nie miałam okazji sprawdzić nic z jej twórczości.
,,Nie wszystko stracone" to historia o kobiecie, która straciła wszystko i stara się na nowo odbudować swój świat. Mimo wielu przeciwnościom losu. Fabuła ma spory potencjał do dobrej powieści obyczajowej ale mnie rozczarowała. Może to za sprawą licznych powtórzeń przez, które nie mogłam wgryźć się w losy Sydney lub to, że nie było żadnego elementu zaskoczenia. Wszystko było przewidywalne. 
Mimo tych minusów, książkę czyta się szybko. Duża ilość dialogów ożywia akcję książki. Wątek przemysłu modowego i oszustwa z nim związane mi się podobał. 
,,Nie wszystko stracone" to powieść lekka, na jeden wieczór. Myślę, że fanom autorki się ona spodoba. Ja narazie nie dopisuję się do grona milionowego kręgu zadowolonych. Jednak nie jestem osobą, która odrazu skreśla autora po pierwszym nie udanym razie. 
Jeśli nadarzy się okazja, dam autorce jeszcze jedną szansę. Może po napisaniu ponad stu książek czasem pojawia się wypalenie zawodowe?
Polecam książkę szczególnie fanom autorki, myślę, że ma ona ich wielu w Polsce.


Moja ocena:
6/10


PREMIERA 18.04.2018

Informacje o książce:
Autor:
Tytuł: 

Danielle Steel

Nie wszystko stracone
Data ukazania: 2018.04.18
Wydawnictwo: Znak
Rok wydania:2018
Oprawa:miękka
Liczba stron:352

Za egzemplarz książki do recenzji serdecznie dziękuję wydawnictwu:
Czytamitu życzy Wam dużo słońca <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger