wtorek, kwietnia 10, 2018

43. TERRI BLACKSTOCK - DOPÓKI BIEGNĘ

Jak udowodnić swój brak winy, kiedy dowody ewidentnie wskazują, że to Ty jesteś mordercą! Czy uda się uciec od przyszłości? Zapraszam na recenzję pierwszego tomu ,,Dopóki biegnę" autorstwa Terri Balckstock.



O autorce:

Powieści Terri Blackstock nie schodzą z list bestsellerów „New York Timesa”. Jej książki rozeszły się w nakładzie ponad sześciu milionów egzemplarzy w wielu krajach świata. W ciągu przeszło 26 lat kariery pisarskiej zdobyła szereg nagród. Debiutancką powieść wydała w wieku 25 lat i od tamtej pory jej praca to pasmo sukcesów.
W 1994 roku, gdy publikowała romanse, pod wpływem nawrócenia zmieniła kierunek. Rozbudzoną na nowo wiarę wyraża teraz w pełnych napięcia thrillerach. Pisze o losach zwyczajnych ludzi, którzy doświadczają śmiertelnego niebezpieczeństwa i odnajdują nadzieję w chwilach rozpaczy. Poprzez wciągające historie skłania czytelnika do myślenia i przypomina, że w oczach Boga każdy człowiek jest cenny, a próby, na jakie jest wystawiany, mają swój cel.
źródło: https://bonito.pl/k-1558534-dopoki-biegne8230



Fabuła:

Casey Cox znalazła swojego przyjaciela Brenta, martwego. Na miejscu zbrodni są tylko jej ślady DNA, więc jest główną podejrzaną. Zamiast wyjaśnić policji co się stało, postanawia uciec. Jej tropem rusza Dylan Roberts były żołnierz, który został wynajęty przez rodzinę zmarłego. 
Dlaczego prawda nie ma tutaj żadnego znaczenia?
Dlaczego Casey nikomu nie ufa i jaki wpływ na jej decyzję ma jej tragiczna przeszłość? 
Jaką rolę w życiu młodej dziewczyny odegra urocza staruszka Lucy oraz nastoletnia Laura?

,,Uciekinier chyba powinien być odważny, tymczasem ja czułam się jak więdnący tulipan, którego płatki zwieszają się ku ziemi"



Moja opinia:

Potrzebowałam chwili aby wciągnąć się w historię Casey, która ciągle zwinnie i z powodzeniem umykała stróżom prawa. W połowie powieści dostałam już odpowiedzi na nurtujące pytania i myślałam, że to już po lekturze. Czułam mega niedosyt. 
Jednak autorka Terri Blackstosck pozytywnie mnie zaskoczyła, wplatając w całą historię o zabójstwo Brenta dodatkowy, ciekawy wątek Laury. Koniec mnie zaskoczył, ponieważ nie rozwiązał się do końca główny motyw.
Książkę ,,Dopóki biegnę" czyta się szybko i przyjemnie. Akcja toczy się błyskawicznie nie ma szans na złapanie oddechu. W połowie, myślałam, że spiszę powieść na straty. Teraz muszę przyznać, że mega się wciągnęłam i pierwsza część tylko zaostrzyła mój apetyt na więcej. Historia młodej Casey na swój sposób jest uzależniająca.
Na początku, główna bohaterka trochę mnie irytowała. Jednak im bliżej ją poznawałam i mogłam dowiedzieć się, co siedzi w jej głowie zaczęłam ją lubić. Podobnie było z Dylanem bo z ich perspektyw poznajemy całą historię.
Autorka stworzyła ciekawy pomysł na fabułę. Pozostało mi cierpliwie czekać na kolejną część.
Polecam!

Moja ocena:
8/10



Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:

Terri Blackstock

Dopóki biegnę
Wydawnictwo: Dreams
Rok wydania:2018
Oprawa:miękka
Liczba stron:320

Za egzemplarz do recenzji, serdecznie dziękuję wydawnictwu:

Miłego Kochani <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger