wtorek, kwietnia 17, 2018

47. [PRZEDPREMIEROWO] SAMANTHA YOUNG - NIEZNOŚNY CIĘŻAR TAJEMNIC

Już jutro 18.04.2018 swoją premierę będzie miała najnowsza powieść Samanthy Young ,,Nieznośny ciężar tajemnic". Było to moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki, więc zapraszam Was na jeszcze gorącą przedpremierową recenzję. 



O autorce:

Samantha Young - autorka powieści, które trafiły na listy ,,New York Timesa", ,,USA Today" i ,,Wall Street Journal". Jej książki zdobyły, ogromną popularność na całym świecie i ukazały się już w trzydziestu krajach. Poza pisaniem, Samantha uwielbia kupować buty, których liczba znacznie przekracza jej potrzeby.
Źródło: informacja z książki ,,Nieznośny ciężar tajemnic"

Fabuła:

India musi pozostawić swoje dotychczasowe życie i wraz z matką Hayley przenieść się do Bostonu. Piękny dom w Weston, stanie Massachusetts staję się jej nowym miejscem. Dziewczynie trudno znieść, że spadła na samo dno w hierarchii towarzyskiej. Trudno jej odnaleźć wspólny język z przyszłą przybraną siostrą Eloise. Na dodatek na jej drodze staję przystojny Finn. 
Jak budować nowe życie, kiedy demony przeszłości ponownie się budzą? Każdy skrywa swoje tajemnice, które powoli wykradają się na światło dzienne, zmieniając i komplikując wszystko. 
Nic już nie będzie takie samo.


,,Miałam wszystko, czego nie pragnęłam.
Nigdy nie byłam bardziej zagubiona.
Ani bardziej pewna swojego miejsca w świecie.
Ani bardziej bezpieczna.
Ani bardziej przerażona.
Nigdy nie czułam się tak bardzo wolna."



Moja opinia:

Rozpoczynając czytanie książki ,,Nieznośny ciężar tajemnic" spodziewałam się lekkiej, przyjemnej i nie zmuszającej mnie do zbytniego myślenia, lektury. Tak, nie było. Niesamowicie wkręciłam się w historię Indii, Finna i Eloise. 
Autorka stworzyła ciekawych bohaterów, którzy wkraczają w dorosłe życie. Można byłoby pomyśleć, że będziemy mieli do czynienia z bandą rozpieszczonych nastolatków a dostajemy, obraz młodych ludzi, borykających się z przemocą domową, brakiem akceptacji ze strony społeczeństwa, cierpiących z powodu skrywanych tajemnic.
Moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki uważam za bardzo udane. Książkę czytało mi się bardzo dobrze. Kiedy docierałam do zakończenia, ogarnął mnie smutek, że to już koniec. Niesamowity wachlarz emocji, uzależniał i sprawiał ciekawy odbiór powieści. 
Akcja toczy się umiarkowanym tempem ale nagłe zwroty akcji dodają pikanterii.
Styl pisania autorki przypadł mi do gustu, było lekko, przyjemnie ale również bardzo emocjonalnie. Duża ilość dialogów i nie przesadzone opisy sprawiły, że czytało się ją niesamowicie szybko.
Historia Indii, Finna oraz Eloise wkradła się do mojego serca i zostanie tam na długo. Wciągnęła mnie od pierwszych stron. Ukazując walkę młodych ludzi z ich mrocznymi tajemnicami. Cierpiałam razem z nimi, cieszyłam się i kibicowałam aby wreszcie odnaleźli upragniony spokój i mogli cieszyć się życiem.
Historia zawarta w tej książce jest poruszająca i naładowana ogromnym bagażem emocji. Napewno jeśli będę miała okazję, sprawdzę inne książki autorki a ,,Nieznośny ciężar tajemnic"  mogę Wam polecić  z czystym sumieniem.

P.S. Okładka książki jest tak fotogeniczna, że samą przyjemnością było ją fotografować. 

Moja ocena:
8/10


Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:

Samantha Young

Nieznośny ciężar tajemnic
Wydawnictwo: Edipresse Polska
Data premiery:18.04.2018
Oprawa:miękka
Liczba stron:368

Za egzemplarz książki do recenzji serdecznie dziękuję wydawnictwu:


Miłego wieczoru <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger