poniedziałek, kwietnia 30, 2018

57. LISA GARDNER - KROK ZA TOBĄ

Moje pierwsze spotkanie z twórczością Lisy Gardner, wspominam bardzo dobrze, moją opinię możecie przeczytać tutaj. Dlatego kiedy zobaczyłam, że jakiś czas temu miała miejsce premiera, jej najnowszej książki. Nie mogłam się powstrzymać, aby nie sprawdzić, czy moje zauroczenie tą autorką nie było tylko jednorazowe. Zapraszam na recenzję jeszcze pachnącą nowością książki ,,Krok za Tobą".


O autorze:
Lisa Gardner – popularna amerykańska pisarka, której powieści nie schodzą z czołówki list bestsellerów, doskonale znana również polskim czytelnikom, głównie dzięki wydanym nakładem Wydawnictwa Sonia Draga powieściom ZaginionaW ukryciuSąsiadSamotnaDziecięce koszmaryPożegnaj sięKochać mocniejZłap mnie oraz Nie bój się. Lisa Gardner jest absolwentką Uniwersytetu Pensylwanii. Po skończeniu studiów przez dwa lata pracowała w firmie konsultingowej. Wraz z oszałamiającym sukcesem jej debiutanckiej, pisanej nocami powieści, Mąż doskonałypostanowiła na dobre zająć się pisaniem. Wszystkie jej książki miesiącami goszczą na światowych listach bestsellerów. Powieści autorki rozeszły się na świecie w 22 milionach egzemplarzy, a jej proza tłumaczona jest na 30 języków.
Lisa Gardner mieszka w New Hampshire z mężem i córeczką. 
źródło:http://www.soniadraga.pl/autorzy/podglad/gardner-lisa.html



Fabuła:
Osiem lat temu starszy brat Sharlah Nay Rash zatłukł pijanego ojca kijem bejsbolowym, by uratować im obojgu życie. Trzynastoletnia Sharlah wreszcie odnalazła swoje miejsce na świecie. Emerytowany psycholog kryminalny z FBI, Pierce Quincy, i jego partnerka, Rainie Conner, właśnie mają ją adoptować.
I wtedy policja otrzymuje zgłoszenie. Podwójne zabójstwo na pobliskiej stacji benzynowej, a potem relacje o uzbrojonym podejrzanym, który grasuje z bronią po lasach Oregonu. Quincy i Rainie natychmiast ruszają na pomoc w pościgu. Wszystko wskazuje na to, że mordercą może być Telly Ray Nash. A wygląda na to, że dopiero się rozkręca.
Gdy polowanie na Telly’ego spowalnia, Quincy i Rainie muszą odpowiedzieć sobie na dwa kluczowe pytania. Dlaczego po ośmiu latach ten młody człowiek zaczął znowu zabijać? I co to oznacza dla Sharlah?

źródło opisu: http://www.soniadraga.pl/produkt/3217/thriller-i-sensacja.html



Moja opinia:
Kiedy zapoznałam się z opisem fabuły, wiedziałam, że książka ,,Krok za Tobą" może okazać się strzałem w dziesiątkę. Tak też się stało. Jestem pod ogromnym wrażeniem kryminału Lisy Gardner. Prolog wzbudził we mnie ogromne zainteresowanie, mocny, pełen krwi i przerażający. Wysoki poziom utrzymał się do końca.
Akcja pędzi jak szalona, nie zwalnia ani na chwilę. Kiedy myślałam, że mogę liczyć na spokój i poukładać wszystko w jedną całość. Jak z domek kart, burzyły się moje podejrzenia. Ciągle dochodziły nowe istotne fakty, zmieniając wszystko. Przykład tej książki nauczył mnie aby na początku lektury nie wydawać wyroku, bo może się okazać jak bardzo się pomyliłam. Wątek rodzeństwa, poruszył moją wrażliwą stronę. Z przerażeniem czytałam o ich przeżyciach. 
Autorka dodała coś innego, świeżego do świata kryminałów. Grając czytelnikowi na emocjach, poprzez przerażenie, wzburzenie aż dochodząc do współczucia i smutku.
Lisa Gardner zdobyła moje serce, stojąc na równi z Harlanem Cobenem. Fascynacja jej twórczością nie ulotniła się, a jeszcze bardziej wzmocniła. Żałuję, że nie mam jej pozostałych książek. Będzie to trzeba na pewno zmienić aby cała kolekcja stała na półce.
,,Krok za Tobą" jest siódmym tomem serii o Quincy oraz Rainie. Nie znam pozostałych części ale nie przeszkadzało mi to w lekturze, ponieważ jest to osobna historia.
Kolejna dobra książka, która na długo zapiszę się w mojej głowie. Po takie kryminały lubię sięgać, które doprowadzają do tego, że brak mi tchu, a adrenalina buzuje od pierwszych stron, aż do samego końca.
Szczerze polecam. Mocne wrażenia, gwarantowane. 



Moja ocena:
10/10




Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:

Lisa Gardner

Krok za Tobą
Wydawnictwo: Sonia Draga
Rok wydania:2018
Oprawa:miękka ze skrzydełkami
Liczba stron:373 
Cykl:                                                         Quincy & Rainie (tom 7)

Za egzemplarz książki do recenzji, serdecznie dziękuję wydawnictwu:





Przyjemnego poniedziałku <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger