piątek, czerwca 01, 2018

PODSUMOWANIE CZYTELNICZEGO MAJA


Mam wrażenie, że niedawno pisałam dla Was podsumowanie kwietnia, a tu już zakończył się maj.
To był miesiąc inny niż poprzednie. Jak wariat w amoku czytałam książkę za książką. W połowie miesiąca coś we mnie pękło i stwierdziłam, że gdzieś się pogubiłam w tym wszystkim. Byłam bliska usunięcia bloga, konta na IG i zapomnieć. 
Jednak jestem, a to dlatego, że sobie wszystko przemyślałam i zaczęłam nabierać zdrowego rozumu. Przestałam czytać na szybkość, a zaczęłam na nowo delektować się książką. Kiedy wrzuciłam na luz, coś znowu ruszyło i to pozytywnie. Poza tym brakowałoby mi wszystkich ludzi tutaj poznanych.
Mam nadzieje, że wszystko się uda i niedługo będę mogła się Wam pochwalić prawdziwą petardą. 
Także, wydarzyło się coś co myślałam, że nie nastąpi. Dzięki waszej aktywności, wybiło 10000 wyświetleń. Ogromnie mnie to cieszy, po weekendzie zrobię dla Was rozdanie. 
W połowie czerwca wracam do pracy, po 1,5 roku przerwy. Kolejny przełomowy czas mnie czeka. Mam nadzieję, że uda mi się wszystko pogodzić.

Czas na podsumowanie. Maj kończę wynikiem 17  książek. 
Zestawienie książek - maj:

1. LOREA CANALES - PO PROSTU MARTA 6/10
2. MAX CZORNYJ - OFIARA 10/10
3. MAGDALENA MAJCHER - WSZYSTKIE PORY UCZUĆ LATO 10/10
4. PATRICIA GIBNEY - ZAGINIENI 8,5/10
5. DARIO CORRENTI - ZMOWA 9/10
6. GABRIELA ANNA KAŃTOR - TAŃCZĄC NA CZUBKACH PALCÓW 8/10
7. KATARZYNA BERENIKA MISZCZUK - SZEPTUCHA 9/10
8. ANNA FERET - PRZERWANE MILCZENIE 7/10
9. MONIKA JOANNA CIELUCH - MIŁOŚĆ SZEPTEM MÓWIONA 7,5/10
10. CHRISTI DAUGHERTY - ECHO MORDERSTWA 7/10
11. AGATA CZYKIERDA - GRABOWSKA - PIERWSZY RAZ 8/10
12. KIM HOLDEN - PROMYCZEK 7/10
13. LISA DE JONG - KIEDY WSZYSTKO SIĘ ZMIENIA 7,5/10
14. AGATA PRZYBYŁEK - JA CHYBA ZWARIUJĘ! 7,5/10
15. KUBA LIBRE - AMBULANSE TEŻ SIĘ PSUJĄ 7/10
16. JUSSI ADLER - OLSEN - KARTOTEKA 64 8/10
17. Agusta Docher 8/10 (Recenzja jutro na blogu)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger