sobota, czerwca 02, 2018

KONKURS Z OKAZJI 10000 WYŚWIETLEŃ BLOGA

Na początku dziękuję Wam serdecznie, że zaglądacie na mojego bloga. Czytanie oraz pisanie o książkach to moje hobby. Ciesze się, że mogę się z Wami tym podzielić. Nie jestem w tym profesjonalistką i pewnie nigdy nie będę ale w to co robię wkładam całe moje serce.

Tak, więc mam dla Was konkurs, gdzie nagrodą będzie książka Lorea Canales  ,,Po prostu Marta" oraz  niespodzianka.


Warunki konkursu:

1. Zgłoś chęć udziału w konkursie w komentarzu pod tym postem.
2. Będzie mi miło jeśli zostaniesz moim obserwatorem nie tylko na czas konkursu.
3. Wysyłka na terenie Polski.
4. Termin trwania konkursu: 02.06.2018 - 09.06.2018
5. Zwycięzcę wybiorę w drodze losowania.
6. Wyniki konkursu: 10.06.2018

Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:

LOREA CANALES

Po prostu Marta
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece
Rok wydania:2018
Oprawa:miękka
Liczba stron:264

POWODZENIA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger