czwartek, maja 03, 2018

60. [PRZEDPREMIEROWO] MAGDALENA MAJCHER - WSZYSTKIE PORY UCZUĆ LATO

Z twórczością Pani Magdaleny Majcher miałam już styczność, czytając książkę ,,Stan nie!błogosławiony", z moją recenzją możecie zapoznać się tutaj. Było to dobra i pouczająca lektura. Dlatego kiedy otrzymałam możliwość zapoznania się z najnowszą powieścią ,,Wszystkie pory uczuć. Lato" zgodziłam się od razu. Pani Magdalena porusza w swoich książkach ważne i życiowe tematy, gdzie każda kobieta może odnaleźć coś dla siebie. Byłam bardzo ciekawa, co tym razem autorka przygotowała dla swoich czytelników. Tak, więc zapraszam na moją przedpremierową recenzję.
A premiera książki ,,Wszystkie pory uczuć. Lato" już 23.05.2018.



O autorce:
Magdalena Majcher (ur.1990) - autorka powieści obyczajowych, recenzentka, blogerka, copywriter i redaktorka. Ma to niebywałe szczęście, że robi w życiu to, co kocha: pisze, nie tylko książki. Jej recenzje, wywiady i artykuły ukazują się regularnie w portalach internetowych i w prasie, a opowiadania są publikowane w czasopismach kobiecych.
Jej motto życiowe brzmi: "Marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia".

źródło opisu: Opis autorski




Fabuła:
Joanna ma 38 lat i usilnie pragnie zostać mamą. Wreszcie w jej życiu pojawił się odpowiedni kandydat na życiowego partnera. Marzenie w końcu się spełnia. Test ciążowy, pokazuje magiczne dwie kreski, które zmieniają wszystko. Joasia ma wielkie plany i nadzieje jak to wszystko ma wyglądać. Jednak rzeczywistość okazuje się całkowicie odmienna. Jak poradzić sobie z nową sytuacją, kiedy wszystko zaczyna przerastać? Jak pozbyć się czarnych myśli, które kłębią się w głowie? Jak być szczęśliwą matka, kiedy wszystko nie jest takie sobie wyobrażano?



Moja opinia:
Dawno nie miałam okazji, czytać książki, gdzie miałam wrażenie jakby Pani Magdalena Majcher wyciągnęła z mojej głowy trochę wspomnień i przelała je na papier.
Jutro minie rok odkąd zostałam mamą. Niestety nie było tak jak sobie planowałam i ciężko było mi się odnaleźć w nowej roli. Dlatego czytając książkę ,,Wszystkie pory uczuć. Lato" łatwo wczuwałam się i rozumiałam główną bohaterkę, ponieważ wiele nas łączyło.
Autorka poruszyła niebanalny temat w swojej powieści, a mianowicie problem depresji poporodowej. Sama miałam chwilową załamkę ale to co przeszła Joasia bardzo mnie poruszyło i wstrząsnęło. 
Fabuła uderzyła we mnie z niesamowitą siłą prawdy i realności. Bohaterowie nie są idealni. Są tacy jak my. Mają swoją bolesną przeszłość oraz nadzieję na lepsze dni. Pełni zalet jak i wad.
Jeśli liczycie na słodką opowieść z zakończeniem typu ,,żyli długo i szczęśliwie", to tu tego nie znajdziecie. Tutaj mamy prawdziwe życie ukryte pod fikcją literacką. Nie jest to książka gdzie akcja mknie jak szalona, a każdy nowy rozdział to nowe zaskoczenie. Jest to powieść naładowana ludzkimi emocjami, goryczą i słodkością życia. Jest to historia, która nie jednej z nas da do myślenia. Porusza nasze serce, dając nadzieję a jednocześnie przestrzega, żeby nigdy nie uciekać od problemu, a stawić mu czoła. Z pomocą innych, możemy wyjść za najgorszego dołka. 
W stylu autorki jest coś takiego,że od razu mnie urzeka i intryguję. Zaczynając czytać ,,Wszystkie pory uczuć. Lato." nie mogłam się oderwać, musiałam się dowiedzieć jak zakończy się historia Joasi, Maćka i Antosia. W pewnych momentach moje poruszenie sięgało maksymalnego poziomu. Musiałam nie raz przerwać na moment czytanie, aby złapać oddech i nabrać dystansu. Wiele moich wspomnień jest jeszcze świeżych.
Była to niesamowicie emocjonalna podróż za którą, dziękuję autorce. 

Jest to już czwarty tom z cyklu ,,Wszystkie pory uczuć", nie znam pozostałych ale nie przeszkadzało mi to w odbiorze lektury, ponieważ była to odrębna historia. 


PREMIERA KSIĄŻKI JUŻ 23 MAJA 2018
 POLECAM!



Moja ocena:
10/10

Informacje o książce:

Autor:
Tytuł: 

Magdalena Majcher

Wszystkie pory uczuć. Lato
Wydawnictwo: Pascal
Data premiery:23.05.2018
Oprawa:miękka
Liczba stron:368

Za przedpremierowy egzemplarz książki do recenzji, serdecznie dziękuję Pani Magdalenie Majcher oraz wydawnictwu:


Przyjemnego dnia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger