czwartek, maja 24, 2018

70. LISA DE JONG - KIEDY WSZYSTKO SIĘ ZMIENIA

Twórczość Lisy De Jong miałam okazję poznać rok temu, czytając książkę ,,Kiedy pada deszcz", historia Kate i Beau, złamała mi serce. Niesamowicie mnie poruszyła. Wtedy miałam taki etap życia, że moja wrażliwość osiągała apogeum. 
Ostatnio zamówiłam drugi i trzeci tom serii ,,Rains". Byłam ciekawa czy ponownie wyruszę w emocjonalną podróż. Za mną lektura ,,Kiedy wszystko się zmienia". Ciekawi moich wrażeń? Zapraszam do czytania.

,,Jesteśmy przeciwieństwami. Żyjemy w dwóch rożnych światach. Mamy inne marzenia."


Fabuła:
Nieustannie pozwalałam, by przeszłość determinowała moją przyszłość. Ale nie zamierzam się więcej poddawać.
Drake’a Chambersa cechuje tak wielka arogancja, jak mnie upór. Jest gwiazdą boiska, rozgrywającym w studenckiej drużynie futbolowej znanym w całym kraju. Myślałam, że jest taki jak wszyscy... Że to chłopak, którego powinna omijać z daleka każda dziewczyna. Odkryłam jednak, że na jego barkach spoczywa nie tylko ciężar prowadzenia drużyny.
Drake wyznał mi swoje uczucia z nadzieją, że i ja od dawna coś do niego czuję. Sądziłam, że odnaleźliśmy szczęście, jednak przeszłość zawsze znajdzie sposób, by wpłynąć na teraźniejszość.
Z jedną decyzją wszystko może się zmienić... już na zawsze.
źródłohttps://bonito.pl/k-1460325-kiedy-wszystko-sie-zmienia
,,Kiedy kogoś kochasz, tak naprawdę i głęboko, chcesz z nim spędzić każdą możliwą chwile. Miłość jest najwspanialszym uczuciem na świecie, a kiedy jej zasmakujesz, nigdy nie będziesz chciała odpuścić."

Moja opinia:
Nie raz w trakcie lektury ,,Kiedy wszystko się zmienia" wracałam pamięcią do ,,Promyczka". Tematyka obu książek jest podobna. Jednak to Lisa De Jong zaserwowała mi wszystko co potrzebuję od gatunku New Adult.
Emery i Drake to dwójka, młodych ludzi, z ogromnym bólem w sercu jakim wyrządzili im najbliżsi. Nie potrafią zaufać i w pełni oddać się uczuciom. Ich historia pokazuję, jak nie zakończone tematy z przeszłości mogą niszczyć szansę na szczęście. 
W tej książce, przeciwieństwie do ,,Promyczka", wszystko jest subtelnie wyważone, emocje dawkowane odpowiednio. Spójna, ciekawa historia z zakończeniem, które mnie trochę zaskoczyło ale bardzo pozytywnie. Myślałam, że będzie przewidywalne, jednak pod koniec zwrot akcji wybił mnie z moich przemyśleń. Dawno nie miałam okazji, czytać książki, która na sam koniec wywołała u mnie ogromny uśmiech i ulgę. Czasami potrzebuję takich powieści. Dzięki, którym otulam się niczym kocem i uciekam od całego świata.  
Tak jak, nie zawiodłam się na pierwszym tomie serii, tak teraz całym sercem kupuje historię stworzoną przez Lise De Jong. A po trzecią część sięgnę z ogromną przyjemnością. 
Spokojnie, jeśli nie czytaliście ,,Kiedy pada deszcz", możecie bez obaw sięgnąć po ,,Kiedy wszystko się zmienia". Są to oddzielne historie. Łączy je, główne bohaterki Kate i Emery, które są najlepszymi przyjaciółkami.
Jeśli macie ochotę na książki, które poruszą wasze serca i na chwilę pozwolą zapomnieć o codzienności, polecam Wam dwa tomy serii ,,Rains".


Moja ocena:
7,5/10

Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:

Lisa de Jong

Kiedy wszystko się zmienia
Wydawnictwo: Filia
Rok wydania:2016
Oprawa:miękka
Liczba stron:384



Miłego dnia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger