sobota, marca 31, 2018

PODSUMOWANIE MIESIĄCA - MARZEC 2018

Marzec za chwilę pozostanie tylko dobrym wspomnieniem ale co to był za miesiąc.
Udało mi się nawiązać kilka współprac z wydawnictwami z czego jestem bardzo szczęśliwa. Otrzymałam wiele wspaniałych książek do recenzji. Mój blog przekroczył 5000 tysięcy wyświetleń za co Wam serdecznie dziękuje. 


Nie wiem jak mi się to udało ale przeczytałam 14 książek Miałam mały kryzys czytelniczy ale po nim dostałam takiego powera do działania, że szok.

Najlepszą książką w tym miesiącu bezapelacyjne jest ,,Historia złych uczynków", recenzję znajdziecie tutaj.
Najbardziej rozczarował mnie ,,Nocny film". Recenzję mam dla Was tu.

Pozostałe przeczytane książki:

CUDOWNY CHŁOPAK - 10/10

PRETTY HEPPY - 10/10

SAND - 7/10

SUROGATKA - 10/10

WYŚNIONE ŻYCIE - 7/10

ZANIM ZOSTALIŚMY NIEZNAJOMYMI - 10/10

ŻONA NA PEŁEN ETAT - 8/10

ZNAJDŹ JĄ - 10/10

PRAWIE OSTATECZNA LISTA KOSZMARÓW - 10/10

NA SKRAJU ZAŁAMANIA - 7/10

CZY MNIE SŁYSZYSZ?  - 8/10

UŁAMEK SEKUNDY - 10/10

A jak u Was? Czytaliście coś z mojej listy? 
Miłego wieczoru Wam życzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger