środa, marca 07, 2018

26. KATE HUDSON - PRETTY HAPPY

Witajcie w środę, mam dziś dla Was propozycję idealną na jutrzejszy Dzień Kobiet. Przepiękny poradnik od samej Kate Hudson - Pretty Happy. Przepis na pokochanie siebie. Sama autorka mówi, że jest to szczera opowieść o tym  jak udało się jej zrozumieć siebie, potrzeby swojego organizmu. Kate chciała przekazać swoją zdobytą latami wiedzę aby pomóc innym zaakceptować siebie i czerpać z życia to co najlepsze.



O autorce:
Kate Hudson – amerykańska aktorka, która pochodzi z Los Angeles. Jej pełne imię to Kate Garry Hudson. Jest córką aktorki Goldie Hawn oraz reżysera i scenarzysty Billa Hudsona. Jej ojczymem jest zaś sam Kurt Russell. Pomimo tego, że matka chciała, aby skończyła studia na Uniwersytecie Nowojorskim, Kate wybrała aktorstwo. W 1988 roku zadebiutowała w filmie „Desert Blue”. Jednak największym sukcesem okazał się film „U progu sławy”, w którym wcieliła się w rolę Penny Lane. Za swoją rolę dostała nominację do Oscara i otrzymała Złoty Glob. Występuje także na deskach teatru, jednak przede wszystkim znana jest jako aktorka komediowa z Hollywood. Kate wyróżnia się piękną sylwetką, na którą samodzielnie zapracowała. W książce opisuje, jak poprzez zdrowy styl życia osiągnęła stan zgodności z samą sobą i inspiruje do tego rzesze kobiet.
Źródło:http://www.wydawnictwokobiece.pl/produkt/pretty-happy/#

 Kate Hudson w filmie ,,Ślubne wojny"




Książka składa się z trzech części. Dzięki autorce możemy dowiedzieć się o tym jak stać się body smart. Przygotować nasze ciało oraz naszą psychikę do zmian. Kate pomaga nam spojrzeć na siebie szczerym a zarazem krytycznym wzorkiem. Bez tego nie ruszymy z miejsca. W drugiej części dowiemy się o czterech filarach. Mianowicie mamy zacząć rozpocząć pielęgnację naszego intuicyjnego związku ze swoim ciałem. Zdrowo się odżywiać. Obudzić swój organizm. Sprawdzić swój poziom stresu. Poznamy metody głębokiego oczyszczania. Poznamy liczne rady jak stać się piękną i szczęśliwą, żyjąc w zgodzie ze samą sobą.



Przyznam się Wam, że jestem zakochana w tym poradniku. Jest pięknie wydany, w twardej oprawie. Liczne zdjęcia Kate dodają uroku. A całościowa szata graficzna jest tak przyjemna w odbiorze, że czytając, czerpałam samą przyjemność. Wszystko było dla mnie zrozumiałe, nie było nie potrzebnych nudnych wykładów. Dowiedziałam się wiele ciekawych informacji a także mam wszystko co już wiem na temat odżywiania w jednej książce. 
Pomysł prowadzenia Zeszytu Myśli jest dla mnie strzałem w dziesiątkę. W książce znajdziemy wiele zadań oraz testów, które mamy do wykonania. Pomogą nam one w dobraniu odpowiedniej drogi do osiągnięcia sukcesu. 
Miałam wrażenie podczas czytania, że Kate siedzi naprzeciwko mnie i prowadzimy poważną ale zarazem przyjemną rozmowę o dążeniu do szczęścia.
Dawno już nie trafiłam na tak rewelacyjny poradnik. Poznając historię Kate i jej długą drogę do samoakceptacji i życia w zgodzie z samą sobą, wiem, że to ciężka praca. Pocieszające jest to, że sama autorka zdaje sobie z tego sprawę, ponieważ sama ma często ciężkie dni, jak każdy z nas. Nikt z nas nie urodził się idealny ale możemy być po prostu szczęśliwym patrząc w lustro. Tego nauczymy się czerpiąc wiedzę od samej Kate Hudson. 

,, Szczęście nie jest gotowym produktem. Trzeba sobie na nie zapracować własnymi czynami" - Dalajlama

Kochane Kobitki sprawmy sobie prezent same, zacznijmy się po prostu akceptować takie jakie jesteśmy. A jeśli jak ja macie z tym mały kłopot książka Kate Hudson pomoże obrać odpowiedni kurs. Bardzo Wam polecam!

Moja ocena: 10/10

Za możliwość zapoznania się z książką a zarazem za piękny prezent, dziękuje serdecznie:

Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:

Kate Hudson

Pretty Happy
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece
Rok wydania:2018
Oprawa:twarda
Liczba stron:256


Przyjemnego wieczoru, życzy Czytamitu :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger