piątek, marca 16, 2018

31. AGATA PRZYBYŁEK - ŻONA NA PEŁEN ETAT

,,Myśleliście kiedyś o tym, co się dzieje z bohaterami waszych ulubionych historii po słynnym: A potem żyli długo i szczęśliwe?" Ja bardzo często. Zawsze po zakończonym filmie czy książce było mi żal, że nie dowiem się co będzie dalej. Agata Przybyłek w swojej najnowszej książce ,,Żona na pełen etat" ukazuje jaki następuje ciąg dalszy.


,,Żona na pełen etat" to czwarty tom z serii o przygodach przezabawnej Zuzanny.
Poniżej lista linków do wszystkich wcześniejszych recenzji:

Tom I ,,Takie rzeczy tylko z mężem"
Tom II ,,Kobiety wzdychają częściej"
Tom III,,Małżeństwo z odzysku"


Fabuła:

Zuzanna wraz z Ludwikiem rozpoczynają starania o powiększenie rodziny. Jednak ciągle ktoś lub coś im przeszkadza. Na dodatek po Jaszczurkach krążą bardzo nieprzyjemne plotki na temat rzekomego romansu Zuzy. Młoda kobieta za wszelką cenę chce odzyskać swoje dobre imię lecz niestety ludzie nie ułatwiają jej tego. Postanawia wykorzystać kontakty w telewizji i decyduję się na występ jako tradycyjna żona na pełen etat. 



Moja opinia:

Można byłoby pomyśleć, że w czwartej części nic już nie może nas zadziwić, wręcz zacznie wiać nudą. Jednak tak nie jest. ,,Żona na pełen etat" stała się moim ulubionym tomem z całej serii. Niczym wisienka na torcie, kończy przygodę Zuzanny, która stała mi się tak bliska. 
Poziom żartu sytuacyjnego utrzymany jak w poprzednich częściach. Mistrzowski wątek zakupów butów do trumny przez mamę głównej bohaterki. 
Dziękuje autorce za opisanie kolacji z teściami. Chyba sama zacznę patrzeć na niektóre rzeczy z przymrożeniem oka. A na samo wspomnienie tej sceny wybuchnę śmiechem. 
Wyjątkowo przy tej części odczuwałam ogromną irytację na mieszkańców Jaszczurek. Plotka niczym kometa nabiera niesamowitej prędkości i niszczy wszystko na swojej drodze.
Przerażało mnie jak łatwo można manipulować ludźmi. Prawdę odnajdują w telewizji. Moje gratulacje...
Agata Przybyłek ponownie zagwarantowała mi przyjemną przygodę z Zuzanną. Trochę mi przykro, że to już koniec ale jak zatęsknię na pewno wrócę do ulubionych fragmentów, które wywołały u mnie uśmiech. 
Po tej lekturze jeszcze bardziej się utwierdzam w przekonaniu, że bycie żoną na pełen etat, brzmi dumnie.
Autorka ukazała, że nasza codzienność wcale nie musi być nudna. Musimy tylko się rozejrzeć wokoło.
Polecam Wam całą serię. Moje serce już dawno zostało kupione. 

Moja ocena:
8/10


Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:

Agata Przybyłek

Żona na pełen etat
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania:2018
Oprawa:miękka
Liczba stron:416

Cudownego weekendu życzy Czytamitu :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger