środa, stycznia 24, 2018

9. Agata Przybyłek - Takie rzeczy tylko z mężem

Witam Was.
Ostatnio miałam już dość czytania kryminałów a ostatni tydzień dał mi w kość. Ochota mnie naszła na coś z dużą dawką humoru i oto znalazłam, powieść Agaty Przybyłek - Takie rzeczy tylko z mężem.
Nie pamiętam kiedy ostatni raz czytałam książkę, przy której tyle razy wybuchałam głośnym śmiechem. 
Zapraszam Was do zapoznania się moją recenzją.




Autor:
Tytuł:  

Agata Przybyłek

Takie rzeczy tylko z mężem
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania:2016
Oprawa:miękka
Liczba stron:380


Agata Przybyłek urodzona 19.12.1994 roku. Autorka powieści kobiecych, obyczajowych, humorystycznych i wzruszających. Studentka psychologii na Uniwersytecie Gdańskim. Blogerka i recenzentka, prowadzi bloga „Informator Czytelniczy”. Przygodę z literaturą rozpoczęła od opowiadań, z których kilka zostało nagrodzonych w konkursach literackich.
Takie rzeczy tylko z mężem jest pierwszą częścią z serii o małżeńskich perypetiach Zuzanny.



Zuzanna, główna bohaterka powieści to młoda mężatka oraz mama czteroletniego Marcelka. Mieszka z rodziną w Jaszczurkach. Pracuje w miejscowej szkole podstawowej jako nauczycielka. Jej siostra Ania oraz mama zajmują dom po sąsiedzku, więc kiedy ich potrzebuje ma je pod ręką. 
Na pierwszy rzut oka wydaję się, że główna bohaterka ma wszystko, co potrzeba kobiecie do szczęścia. Jednak Zuzanna jest zawiedziona ciągłym, brakiem zainteresowania ze strony męża Ludwika. 
Po nieplanowanym, spotkaniu autorskim w księgarni z Matyldą Żak, postanawia zawalczyć o swoje małżeństwo. Chce na nowo rozpalić gorące uczucie Ludwika do niej. 
Jak to w życiu bywa, nie ma planów bez  komplikacji. Nagłe pojawienie się, niespodziewanego gościa. Nowy atrakcyjny i kuszący współlokator. Opór i brak współpracy ze strony męża, powoduje wzrost frustracji u bohaterki. 
Jak zakończą się starania Zuzanny? Do czego się posunie się samotna i rozżalona kobieta?
Zapraszam Was do zapoznania się historii, naprawdę warto.

Powieść Agaty Przybyłek jest pełna humoru oraz zabawnych dialogów. Temat książki, moim zdaniem jest na czasie. Każda kobieta czasami cierpi z powodu zaniedbania przez swojego mężczyznę. Niestety zawsze w długoletnich związkach pojawia się rutyna z którą trzeba się zmierzyć. Główna bohaterka robi w to sposób zabawny. Rozumiem jej zachowanie. Sama podobnie bym postępowała na jej miejscu. 
Książka bardzo mi się podobała, jej lekkość i ciągły dowcip sytuacyjny, sprawiał samą przyjemność czytania. Poprawa humoru, gwarantowana. Od zawsze lubię takie życiowe historie.
Spędziłam miło czas w towarzystwie Zuzanny. Autorka stworzyła wielu  zabawnych bohaterów i sytuacji z nimi związanych.
Cieszę się, że czekają na mojej półce dwie kolejne części, ponieważ nie umiałabym tak szybko rozstać się z Zuzanną. Po przeczytaniu powieści jestem do niej przywiązana.

A jeśli, tak jak mi spodoba się Wam powieść ,,Takie rzeczy tylko z mężem".


Już 15 lutego 2018 ma miejsce premiera, najnowsza część z serii o Zuzannie, ,,Żona na pełen etat"






(Wiem jaki prezent chce na walentynki od męża.)

Podsumowując, polecam Wam bardzo serdecznie książkę Agaty Przybyłek, nie zwiedziecie się a poprawę humoru macie gwarantowaną!

Miłej środy życzy, Czytamitu 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger