piątek, stycznia 19, 2018

8. Colleen Hoover, Tarryn Fisher - Never Never

Witajcie w piątkowy wieczór. Czy Wy również jak ja, cierpicie w tym tygodniu na ciągły brak czasu?
Niesamowicie szybko mija dzień za dniem. 
W ubiegłą niedziele byliśmy z wizytą u moich rodziców. Pożyczyłam od siostry książkę Colleen Hoover, Tarryn Fisher - Never Never. 
Od dłuższego czasu byłam ciekawa twórczości Colleen Hoover, czytałąm wiele zachwytów jak i opinii zgoła odmiennych więc zabrałam się za czytanie aby móc, mieć swoje zdanie.

Colleen Hoover jest współczesną autorką powieści dla kobiet i młodzieży. New York Times uznał ją za wschodzącą gwiazdę w świecie amerykańskiej kobiecej literatury.

Pisarka urodziła się w 1979 roku w Sulphur Springs (miasto w Teksasie). W 2011 roku wydała swoją pierwszą powieść W potrzasku. W kolejnych latach napisała m.in. Ta dziewczynaPunkt zwrotnySzukając Kopciuszka, Pułapka uczuć i inne. Jej książki znalazły się na listach bestselerów i zostały przetłumaczone na kilkanaście języków, w tym polski.
Czytelniczki pokochały jej lekki, romantyczny styl, emocjonalnych bohaterów i niespodziewane zwroty akcji.



ŹRÓDŁO: http://www.taniaksiazka.pl/autor/colleen-hoover


Tarryn Fisher to autorka bestsellerowych powieści dla kobiet. Do tej pory napisała Mud Vein oraz serię książek o miłosnym trójkącie: Mimo moich win, Mimo twoich łez, Mimo naszych kłamstw. 
Pisarka mieszka z rodziną w Seattle. Uwielbia deszczowe dni, coca-colę i uważa, że Instagram to nowy Facebook. Razem ze swoją przyjaciółką Madison prowadzi blog modowy.



źródło opisu: http://otwarte.eu/




Never Never

Muszę przyznać, że zaintrygował mnie wygląd okładki (niebieski to mój ulubiony kolor), także tytuł brzmiał obiecująco. Początek historii Charlie i Silas'a, głównych bohaterów był bardzo ciekawy. Oboje nie pamiętali kim są, gdzie mieszkają ani jak wygląda ich rodzina. Patrząc w lustro nie wiedzieli na kogo tak naprawdę widzą. 
A co wiedzą o nich ich najbliżsi?
Charlie i Silas są parą bardzo się kochają lub jednak kochali. Nieprzyjemne wydarzenia w życiu Charlie spowodowały, że zaczęła się oddalać od ukochanego. Zamykała się na otaczający świat, stawiając mur pełen bólu i nienawiści.
Silas kochał ją bardzo mocno, chciał przy niej trwać na dobre i na złe, lecz ile może znieść? Nie można kochać jednego miłego oblicza, ukazującego się podczas wieczornych rozmów, gdzie za dnia pokazuje jak bardzo ma go gdzieś zdradzając  z najgorszym wrogiem.
Never Never to powieść o dwójce nastolatków, starających dowiedzieć się co się wydarzyło w ich życiu, że zapomnieli kim są i co ich łączy. 
Czy miłość zwycięży?


Początek książki był naprawdę obiecujący. Podobał mi się motyw utraty pamięci przez bohaterów co 48 h i ich sposób spisywania informacji, które udało im się uzyskać. Jednak do teraz nie mam pojęcia dlaczego, stracili nagle pamięć. Może przez rozciągające się wywody miłosne gdzieś to, porostu przeoczyłam.
Historia na początku miała niezły potencjał, jednak w połowie cały klimat siadł.
A może jestem już za stara na takie powieści i nie jaram się tym jak kiedyś.
Przecież też byłam młoda, zakochana, myśląc, że zdobyłam szczyty miłości. Uczucie zakochania miało trawić i nigdy, przenigdy się nie skończyć. Witaj realny świecie.
Autorkom nie mogę odmówić tego, że pięknie opisują miłość dwojga młodych ludzi. Charlie i Silas to ciekawi bohaterowie, chociaż przewidywalni. 
Książkę czyta się przyjemnie i szybko. Koniec typowy dla love story. Liczyłam na inny finał historii. Bardziej dramatyczny.
Książkę polecam tym co mają ochotę przeczytać coś lekkiego i mało prawdopodobnego, spełnienia się w prawdziwym świecie.
Z autorką Colleen Hoover, czeka mnie kolejne spotkanie, ponieważ zamówiłam książkę It ends with us. Ciekawa jestem jaki kalejdoskop emocji tym razem będzie mnie czekać.

Miłego wieczoru oraz weekendu życzy Wam, Czytamitu.





Autor: 

Colleen HooverTarryn Fisher

Wydawnictwo: Otwarte
Rok wydania:2016
Oprawa:miękka
Liczba stron:383






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger