wtorek, lutego 13, 2018

18. AGATA PRZYBYŁEK - MAŁŻEŃSTWO Z ODZYSKU

Kolejne spotkanie z twórczością Agaty Przybyłek zaliczam do udanych. Wczorajszy wieczór spędziłam z książką ,,Małżeństwo z odzysku", która jest trzecią częścią z serii przygód Zuzanny. 
O pierwszej części pisałam tutaj a recenzje drugiej części, znajdziecie tu.  


W ostatniej scenie drugiej części Zuzanna otrzymała tajemniczą kopertę. Na początku książki ,,Małżeństwo z odzysku" dowiadujemy się co było w środku. Czy Ludwik ma romans? Zuzanna jest załamana. Razem ze swoją przyjaciółką Beatą rozpoczynają prywatne śledztwo. Dodatkowo siostra głównej bohaterki, Anna postanowiła rozwiązać problem z byłym narzeczonym siostry i zaczyna mu szukać idealnej kandydatki na żonę. Zuzanna nie jest zachwycona tym pomysłem. 
Dodatkowych zmartwień dodaje jej Marek, który ponownie staje na jej drodze. I jakby tego było mało Zuzanna sama jest śledzona. 
Czy prawda wyjdzie na jaw? Kto tak naprawę zdradza? Czy Zuza uratuje swoje małżeństwo? Kto śledzi główną bohaterkę? Odpowiedzi na wszystkie pytania znajdziecie, czytając trzecią część przygód Zuzanny. 



Podoba mi się, że biorąc kolejną cześć książki czytam ciąg dalszy historii. Nie ma dziwnych przeskoków w czasie. Wszystkie trzy są ze sobą spójne. Kolejny raz uśmiech towarzyszył mi czytając powieść. Wyjątkowo tym razem denerwował mnie Ludwik swoimi poglądami na temat co powinna robić żona a czego nie. Miałam ochotę mu wykrzyczeć, że pomylił epoki. Po raz kolejny zaradność i pomysły Zuzanny mnie zaskoczyły. 
Autorka wykreowała naprawdę ciekawych bohaterów, którzy trzymają poziom przez wszystkie części. 
Można byłoby pomyśleć, że skoro to już trzeci tom, zrobi się nudno. Nie w tym  przypadku. 
Książkę niesamowicie dobrze i szybko się czyta. Zajęło mi to ponad trzy godziny i był to naprawdę mile spędzony czas z książką.
Jestem ciekawa co wydarzy się w czwartej części. Na szczęście nie muszę długo czekać bo premiera już 15.02.2018, co mnie bardzo cieszy.
Jeśli macie ochotę na lekką, zabawną książkę to polecam Wam całą serię. Nie zawiedziecie się.


Moja ocena: 6/10

Informacje o książce:
Autor:
Tytuł: 

Agata Przybyłek

Małżeństwo z odzysku
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania:2017
Oprawa:miękka
Liczba stron:400


Miłego wtorku życzy Wam, Czytamitu :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger