środa, lutego 28, 2018

PODSUMOWANIE MIESIĄCA - LUTY

Kolejny miesiąc zbliża się ku końcowi. Czy tylko mi tak szybko umyka czas? Wypadałoby ktrótko podsumować luty. Był to dla mnie dobry miesiąc pod względem przeczytanych książek. Licznik na ten miesiąc wynosi 11 pozycji.
Spotkała mnie również bardzo miła rzecz a mianowicie otrzymałam swoje pierwsze trzy egzemplarze recenzenckie. Dziękuje Wydawnictwu Kobiecemu za okazane zaufanie. Mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości będzie możliwa stała współpraca.
Niesamowicie dużo czasu i pracy wymaga prowadzenie bloga jak i konta na Instagramie. Jednak uwielbiam to całym sercem i mimo wielu przeciwnościom nie poddam się. Spełnię swoje marzenie.


A wracając do książek. Moim odkryciem w tym miesiącu jest autorka Joanna Szarańska, zakochałam się w bohaterach, jej dwóch powieści. Recenzję pierwszego spotkania z autorką, znajdziecie tutaj. Dzisiaj skończyłam kolejną cześć i jestem jeszcze bardziej zafascynowana, więcej później na moim blogu. Powieści te niesamowicie poprawiają humor i jest coś w nich urzekającego. Jeśli jeszcze szukacie czegoś na poprawę humoru, zrobi to napewno Agata Przybyłek i jej seria książek o przekomicznej Zuzannie. Więcej znajdziecie tutaj.
Moje serce nieźle poturbowała Colleen Hoover. Do dziś leczę swoją duszę po ,,It ends with us" oraz ,,November 9"

W mojej głowie także namieszała książka ,,Tkanki" Dominiki van Eijkelenborg, do dziś zastanawiam się czy pamieć tkankowa jest możliwa.
Za sprawą Tima Peake ,, Zapytaj astronautę" odbyłam bardzo ciekawą wycieczkę w kosmos.
Przeczytałam także niesamowicie poruszającą biografię Anii Przybylskiej oraz autobiografię ciekawej osobowości jaką jest Amy Schumer.
Z ostatnimi dwoma książkami spędziłam miło czas ale nie wyrwały na mnie takiego wrażenia jak wymienione powyżej. Są to ,,Tysiąc pocałunków" oraz ,,Nigdy nie zapomnę" .


W marcu mam zamiar nadrobić zaległości w thrillerach. ,,Nocny film" domaga się mojej uwagi od sierpnia.
Życzę Wam dobrego nowego miesiąca!

Czytamitu jeszcze dziś wróci do Was z nową recenzją książki Joanny Szarańskiej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger