środa, czerwca 03, 2020

284. OLIVIA BEIRNE - LISTA, KTÓRA ZMIENIŁA MOJE ŻYCIE

Kiedy życie naszej, najbliższej osoby diametralnie się zmienia, staramy się sprostać przeciwnościom i pomóc najlepiej jak potrafimy. Nawet jeśli będziemy musieli przez to robić rzeczy, które zawsze omijaliśmy szerokim łukiem.

OLIVIA BEIRNE - LISTA, KTÓRA ZMIENIŁA MOJE ŻYCIE
PREMIERA 20.05.2020 





Fabuła:
Georgia kocha wino, programy reality show i siedzenie na kanapie po pracy. Nie znosi wysokości, sprawdzania swojego konta bankowego, chodzenia na randki oraz aktywności, do których wymagany jest sportowy stanik. I nigdy, przenigdy nie podejmuje żadnego ryzyka. Aż do chwili, kiedy jej piękna i odważna siostra zdaje sobie sprawę, że nie zdoła odhaczyć wszystkiego ze swojej „Listy Rzeczy Do Zrobienia Przed Trzydziestką“ i prosi Georgię o pomoc. Georgia ma zaledwie kilka miesięcy, by zmienić swoje życie i dokończyć zadania z listy. Czy będzie na tyle odważna, by dla swojej siostry zaryzykować wszystko? Czy jej życie zmieni się pod wpływem listy? 

źródło opisu: Albatros


Moja opinia:
W ubiegłym miesiącu  ukazały się dwie książki z nowej serii Wydawnictwa Albatros ,,Mała czarna". Oprawa graficzna jest przeurocza i sprawia, że mamy ochotę zabrać powieść prosto do łóżka. :) Jest kobieco, lekko, zabawnie, a momentami wzruszająco. ,,Współlokatorów" miałam okazję przeczytać w tamtym roku. Historia Tiffy i Leona bardzo mnie urzekła. Więcej o tej pozycji możecie poczytać [TUTAJ].
20.05.2020 premierę miała najnowsza książka autorstwa Olivii Beirne ,,Lista, która zmieniła moje życie".  Georgia to główna bohaterka, którą nie da się nie lubić. Jej zachowanie, czasami zbyt infantylne powodowało wiele zabawnych momentów. Jednak nie tylko wydarzenia wywołujące śmiech, urzekły mnie w tej książce ale także samo jej przesłanie. Siostrzana więź jaka była między Georgią oraz Amy można tylko pozazdrościć. Obie tak różniące się od siebie nawzajem, razem stanowiły duet gotowy do walki z najtrudniejszymi, życiowymi problemami.
,,Lista, która zmieniła moje życie" to powieść idealna dla kogoś kto miał za sobą dzień pełen stresu. Historia stworzona przez autorkę, wywołuje uśmiech, a także potrafi niespodziewanie rozczulić. Uwielbiam powieści, dzięki, którym chociaż przez chwilę nie muszę myśleć o codzienności.
,,Lista, która zmieniła moje życie" to idealna lektura na zbliżające się wakacje, a jej format pozwoli ją schować do torebki i cieszyć się czytelniczą, przyjemnością, gdzie tylko będziecie chcieli.
POLECAM!


Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:
Olivia Beirne
Lista, która zmieniła moje życie
Wydawnictwo: Albatros
Data premiery:20.05.2020
Rok wydania:2020
Oprawa:miękka
Liczba stron:352

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger