czwartek, maja 28, 2020

283. JOANNA SZARAŃSKA - WYSZCZEKANA MIŁOŚĆ

W jednej chwili nasze życie może się nam zawalić. Tracimy wszystko, a góra problemów rośnie do granic możliwości.
I nagle na naszej drodze staje, ruda, rozszczekana,  psina... 

PREMIERA 20.05.2020
JOANNA SZARAŃSKA - WYSZCZEKANA MIŁOŚĆ





Fabuła:
Pełna humoru historia o tym, że szukając zagubionego czworonoga, można wpaść na trop" miłości! Pech od dawna prześladuje Piotra. Kiedy mężczyzna traci pracę i mieszkanie, decyduje się na desperacki krok " przeprowadzkę do ciotki. Na czas wyjazdu krewnej do sanatorium, zajmuje się jej ukochanym pieskiem, Terpentyną. Okazuje się to niemałym wyzwaniem, szczególnie że całą uwagę Piotra zaprząta płeć piękna. Gdy Terpentyna niespodziewanie znika, a ciotka zapowiada wcześniejszy powrót, mężczyzna musi szybko odnaleźć niesfornego czworonoga i sprowadzić go do domu. Wiele wskazuje, że za zniknięciem pieska stoi niedawno poznana artystka. 
źródło opisu: Czwarta Strona


Moja opinia:
Masz gorszy dzień?
Mnie się trafiają, naprawdę często.
Czujesz się bez sił, stojąc na przegranej pozycji?
Uwierz mi, dziś mam taki stan.
Samotność zajrzała do Twojego serca?
Ona lubi pojawiać się w najmniej spodziewanym momencie, nawet kiedy otaczają Cię inni...
Nie znam magicznego zaklęcia, ani recepty jak złe dni wyrzucić ze swojego życia.
Mogę jedynie zdradzić, kto mi pomógł i ciągle to robi.
Pies.
Mój przyjaciel.
Zdziwienie?
Nikt nie jest tak wierny, oddany i nie odda Ci swojego serca jak właśnie czworonożny przyjaciel. Sprawi, że mimo lecących łez, czujesz, że jest tuż obok i jakoś łatwiej, znieść ciężar.
Ogromnie się cieszę, że autorka Joanna Szarańska w swojej najnowszej książce ,,Wyszczekana miłość" umieściła psią bohaterkę Terpentynę.
Odnalazłam w tej historii ukojenie,  a także radość, tak bardzo ostatnim czasem mi potrzebne.
Najnowsza powieść autorki, jest pełna ciepła, zabawnych momentów. Idealna lektura, która potrafi rozgonić smutki i sprawić, że uśmiech na nowo zagości na twarzy.
Jeśli jesteście fanami twórczości Joanny Szarańskiej, uwielbiacie psy nie zawiedziecie się.
Nawiązując do moich powyższych przemyśleń, tego typu książki pomagają wyrwać mi się z marazmu smutku. Każdy z nas potrzebuję chwili wytchnienia i złapania dystansu, a nic tak nie pomaga jak zrobić ,to co się lubi, W moim przypadku dobra książka i kudłaty przyjaciel który, właśnie śpi obok jest idealnym rozwiązaniem.



Informacje o książce:
Autor: Joanna Szarańska
Data ukazania: 2020.05.20
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania:2020
Oprawa:miękka
Liczba stron:326


Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję  wydawnictwu:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger