sobota, października 06, 2018

124. AGATA CZYKIERDA-GRABOWSKA - STAND BY ME

Na złamane serce najlepszym lekarstwem jest nowe uczucie. Tylko co zrobić, kiedy jest ono wybuchowe niczym wulkan i zmieniające się jak pogoda w górach? 
Jednak kiedy niechęć do drugiej osoby przemija, zaczynamy dostrzegać w drugiej osobie coś więcej. Czasami, wystarczy jedna iskra aby płomień uczuć wybuchł z ogromną intensywnością.

AGATA CZYKIERDA - GRABOWSKA - STAND BY ME



Fabuła:
Sara rozstała się z Damianem. Wraca na wakacje do rodzinnego miasta aby ukoić swoje złamane serce. Przypadek sprawił, że na jej drodze stanął Paweł, lokalny pożeracz kobiecych serc. Zna go doskonale, ponieważ przyjaźniąc się z jego siostrą Kamilą, wie o wszystkich jego grzeszkach. 
Dziewczyna chcę się trzymać jak najdalej od niego, lecz coś sprawia, że ciągnie ją do chłopaka. Ciągle wybuchają między nimi sprzeczki, słowne przepychanki i granie sobie na nosie, jednak do czasu. 
Nadchodzi Noc Kupały, która zmienia wszystko. 
Czy Sara i Paweł odnajdą wspólny rytm serc? Czy można kochać kogoś kogo się nie lubi?



Moja opinia:
Mam spory dylemat z nową powieścią, autorstwa Agaty Czykierdy- Grabowskiej. Znam niemal wszystkie jej książki. Ostatnio wydana ,,Adam" skradła moje serce, link do opinii znajdziecie (tutaj). Tak ze ,,Stand by me" mam ogromnie mieszane uczucia. 
Wolę wydanie autorki, kiedy dzieje się więcej dramatów, zwrotów akcji, a bohaterowie zdradzają więcej swoich życiowych przeszkód. Tutaj mi tego zabrakło. Książka jest poprawnym romansem z pikantnymi elementami ale nic więcej. Jednak nie zmienia to faktu, że w dalszym ciągu będę sięgać po książki Pani Agaty, ponieważ lubię w jaki sposób kreuje świat przedstawiony, jak potrafi oddziaływać na emocje czytelnika. Przyzwyczaiłam się, że autorka potrafi grać na uczuciach ale tym razem tego mi zabrakło. Sara i Paweł są dla mnie szablonowymi bohaterami, bez polotu. 
Zakończenie mi się nie spodobało, według mnie nie pasowało do całości ich historii. Czytając książkę ciągle czekałam na przełom, na jakiś wybuch, ale kiedy coś zaczynało się dziać za chwilę gasło i znów było dobrze.  
Podsumowując, ,,Stand by me" to powieść poprawna, zabrakło mi w niej autentycznych emocji abym po raz kolejny mogła  zachwycać się lekturą. Nie ma tego czegoś co mają poprzednie książki autorki. To są moje osobiste spostrzeżenia, nie chcę Was zniechęcać bo zauważyłam, że większość opinii jest bardzo pozytywna. W żaden sposób ich nie neguje, ponieważ każdy z nas szuka w książkach czegoś innego i mamy różne gusta. W tym przypadku musicie przekonać się sami.

Moja ocena:
6/10


Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:

Agata Czykierda-Grabowska

Stand by me
Wydawnictwo: Novae Res
Rok wydania:2018
Oprawa:broszurowa
Liczba stron:328

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger