sobota, września 01, 2018

110. AGATA PRZYBYŁEK - WIERNOŚĆ JEST TRUDNA

Podobno z rodziną wychodzi się najlepiej na zdjęciu. Podobno bliźnięta łączy wyjątkowa więź. Podobno siostry są razem na dobre i na złe. Lecz wszystko może legnąć w gruzach, kiedy na ich drodze stanie przystojny mężczyzna.

AGATA PRZYBYŁEK - WIERNOŚĆ JEST TRUDNA




Fabuła:
Przygotowania do ślubu Elizy i towarzysząca temu spięta atmosfera, udziela się każdemu. Dziewczyna pewna swoich uczuć do Pawła, nagle zaczyna mieć wątpliwości. Na jej drodze staje niesforny Szczepan, który zawróci jej w głowie. Czy pozostanie wierna narzeczonemu, czy da ponieść się emocjom? 
Szczepan mimo wiadomości o ślubie Elizy, nie poddaje się i walczy o serce dziewczyny. Tylko co zrobi, kiedy się dowie, że randkuje nie z jedną, a z dwoma kobietami?
Do czego są zdolne siostry w rywalizacji o mężczyznę i jego względy.


,,W dodatku miała wewnętrzną pewność, że to nigdy się nie zmieni. Choć tak inne, już do końca pozostaną nierozłączne."




Moja opinia:
Siostry Eliza i Patrycja tak podobne do siebie pod względem wyglądu, a takie inne jeśli chodzi o charakter. Niczym zderzenie ognia i wody. Spokojna, ułożona i grzeczna Eliza, a obok niej pełna temperamentu, wybuchowa i wiedząca czego chce, Patrycja. Tylko co się wydarzy, kiedy spokojna woda, nagle się wzburzy?
Na to pytanie otrzymacie odpowiedź, sięgając po najnowszą powieść Agaty Przybyłek - Wierność jest trudna. Ledwo zdarzę ochłonąć po wrażeniach z ostatnio wydanej książki, a tu już kolejna premiera. Co zawsze niezmiernie mnie cieszy, ponieważ bardzo lubię pióro i sposób kreowania bohaterów przez autorkę.
Czytając już tyle powieści Agaty Przybyłek, za każdym razem zastanawiam się, czym tym razem  zostanę zaskoczona?  Czy naglę moja literacka sympatia nie osłabnie? 
Jak na razie nic takiego się nie wydarzyło, wręcz zauważyłam, że autorka z każdą wydaną książką, czuję się pewniej i rozwija swoje twórcze skrzydła. Jestem pod ogromnym wrażeniem jej literackiego dorobku, mimo młodego wieku. 
,,Wierność jest trudna" czyta się bardzo przyjemnie. Choć momentami miałam ochotę, dosłownie przywalić Patrycji za jej dokonania to tak naprawdę jej postać dostarczała najwięcej pikanterii całej historii. Natomiast Eliza, słodka aż do bólu, sprawiała, że miałam chęć powiedzieć jej aby się troszkę ogarnęła, a tu nagle ona  pokazuje  pazurki. Do tego ich mama Sabinka, niczym wulkan zaskakiwała w najmniej spodziewanym momencie. A i zapomniałam o przystojniaku Szczepanie, który nieźle namieszał. 
,,Wierność jest trudna" w zabawny sposób ukazuje jak, często wyglądają relacje w rodzinie. Piękny obrazek na zewnątrz, niekoniecznie jest taki cukrowy w środku. Kiedy dodamy sporą dawkę emocji, mamy ogromnie ciekawą powieść, którą pochłania się z prędkością światła. I zakończenie, które choć spodziewane, doprowadziło mnie do osłupienia. Tak przerwana historia sprawiła tylko, że z utęsknieniem czekam na ciąg dalszy losów Elizy i Patrycji.
Książka jest kontynuacją serii ,,Miłość i inne szaleństwa", o pierwszej części ,,Ja chyba zwariuję!" możecie poczytać tutaj. Spokojnie możecie sięgać po nie jako osobne pozycje. Brak znajomości nie wyklucza czytania drugiej. Są to osobne historie, łącze je tylko powiązani ze sobą bohaterowie.
Idealna propozycja na ostatnie wieczory lata. 


Moja ocena:
8/10



Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:

Agata Przybyłek

Wierność jest trudna
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania:2018
Oprawa:miękka
Liczba stron:392

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję  wydawnictwu:






Miłego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger