sobota, września 01, 2018

109. [PRZEDPREMIEROWO] MAX CZORNYJ - NAJSZCZĘŚLIWSZA

Jeden dzień. Jedna chwila. Jeden moment może sprawić, że nasze życie już nigdy nie będzie takie samo. Nim się spostrzeżemy, a depresyjna otchłań i szaleństwo będzie pochłaniać nas coraz mocniej i dodajmy do tego chęć okrutnej zemsty za winy, które nie do końca należą do Ciebie.

MAX CZORNYJ - NAJSZCZĘŚLIWSZA
PREMIERA: 05.09.2018






Fabuła:
Dawid otrzymuję tajemniczy list od byłej żony. Niby w tym nie ma nic dziwnego ale Ilona została zamordowana cztery lata temu. Mężczyzna, który starał się stanąć na nogi o własnych siłach, na nowo musi zmierzyć się z bolesną przeszłością. Kolejny niespodziewany prezent jest dla niego potężnym ciosem, który sprawi, że Kaster zacznie zastanawiać się, czy jego żona nadal żyje, a cztery lata temu doszło do tragicznej pomyłki? 
Nowe wskazówki prowadzą do odkrycia prawdy, lecz czy jej uzyskanie, sprawi, że Dawid odzyska spokój?



Moja opinia:
Co to za książka! Co za emocje! Podpisuje się pod każdym zachwytem. Nie sądziłam, że tak będę spragniona wrażeń jakie dostarczają wyłącznie dobre thrillery. Miałam sporą przerwę od czytania, czegoś mocniejszego. A to było mocne od początku do końca. Autor nie odpuszcza czytelnikowi, dokręca śrubę z każdym mijającym rozdziałem. Niech Was nie zwiedzie obyczajowy, początkowy wątek. Za parę stron, wybucha taka bomba, że już nie zaznacie spokoju do ostatniej strony. Ja przynajmniej go nie zaznałam. Im bliżej było zakończenia tym bardziej moje zaskoczenie rosło. Wodzona za nos i pewna swojego, wydałam wyrok już w połowie książki i to był mój błąd. Podejrzewałam nie tego bohatera co trzeba.
,,Najszczęśliwsza" namiesza tej jesieni w niejednej głowie. Thriller psychologiczny, ukazujący mrok psychiki człowieka zmagającego się z żałobą i bólem, a także upokorzeniem i chęcią zemsty. Książka jest nieodkładalna. Nie przerwiesz czytania dopóki nie poznasz prawdy. Sama zarwałam dla niej noc i nie żałuję, mojego niewyspania dnia następnego. Historia stworzona przez Maxa Czornyj, podnosi ciśnienie i pobudza lepiej niż najmocniejsza kawa. 

Jeśli jesteście wygłodniali mocnych wrażeń i macie ochotę na kawał dobrej książki ,,Najszczęśliwsza" jest dla Was!
Polecam!

Moja ocena:
9/10



Informacje o książce:
Autor: 

MAX CZORNYJ

Data ukazania: 2018.09.05
Wydawnictwo: Filia
Rok wydania:2018
Oprawa:miękka
Liczba stron:420

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Joannie z @zupa.czyta i udział w BOOK TOUR






Miłego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger