czwartek, marca 04, 2021

340. JOANNA SZARAŃSKA - WYMRUCZANE SZCZĘŚCIE

Czasami przypadek, może sprawić, że nasze życie nabierze kolorów, a czasami rezolutny kot jest sprawcą sporego zamieszania...

PREMIERA 10.02.2021
JOANNA SZARAŃSKA - WYMRUCZANE SZCZĘŚCIE






Fabuła:

Zabawna opowieść o tym, że w miłości wszystkie chwyty są dozwolone. Nawet w miłości… do kota!
Emilia, matka niesfornych bliźniąt, próbuje stanąć na nogi po rozwodzie. Decyduje się przyjąć propozycję kuzyna, który oferuje dach nad głową i pracę. Gdy w wyniku szalonych pomysłów bliźniaków, traci posadę, pomocną dłoń wyciąga do niej ekscentryczna staruszka. Dzięki jej wstawiennictwu Emilia trafia do domu gburowatego pisarza i jego charakternej… kotki! Współpraca przebiega dość burzliwie, szczególnie gdy między pracodawcą a Emilią zaczyna działać chemia…
Kiedy kotka znika, pierwszymi podejrzanymi są bliźniaki… Czy to na pewno właściwy trop?

źródło opisu: Czwarta Strona



Moja opinia:

O Cholera! I nie piszę tu brzydko, ponieważ w najnowszej książce autorki Joanny Szarańskiej ,,Wymruczane szczęście” dowiecie się o co tak naprawdę chodzi i zrozumiecie! Nie znam drugiej pisarki, która ma takie pomysły! A ja lubię wszelką kreatywność, kiedy jeszcze dzięki temu podczas lektury uśmiech nie schodzi mi z twarzy to jest po prostu cudownie. Humor autorki udzielił mi się ogromnie i przeżyłam bardzo dobry czas przy książce. Lekkość, pomysłowość, komizm sytuacji oraz cała plejada bohaterów, sprawia, że przenikamy w świat przedstawiony. 

Jeśli chcę mieć pewność, że sięgam po dobrą książkę, która przyniesie mi wiele pozytywnych emocji sięgam po te napisane przez Joannę Szarańską. Uwielbiam je wszystkie za to, że mają w w sobie ciepło, rozczulenie, sprawiają, że otaczający świat jest po prostu prostszy.

Polecam!




Informacje o książce:
Autor: Joanna Szarańska
Data ukazania: 2021.02.10
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania:2021
Oprawa:miękka
Liczba stron:


Za egzemplarze książek do recenzji dziękuję  wydawnictwu:



2 komentarze:

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger