niedziela, lutego 28, 2021

339. ALLIE REYNOLDS - ROZGRYWKA

Skrywana, mroczna tajemnica sprawia, że nic już nie jest takie same. Każdy dzień to życie z myślą, czy prawda nie wyjdzie na jaw. Mijają lata i pojawia się nadzieja, że już będzie dobrze. I nagle wszystko znów się zmienia.


ALLIE REYNOLDS - ROZGRYWKA
PREMIERA 24.02.2021 



c


Fabuła:
Gdy Milla otrzymuje zaproszenie na spotkanie grupy dawnych przyjaciół w ośrodku narciarskim, który był świadkiem szczytu jej kariery, nie może sobie odmówić wyjazdu. Zwłaszcza że zaproszenie wysłał ktoś szczególnie dla niej ważny.
Curtis, Dale, Heather, Brent – minęła dekada, odkąd Milla ich widziała. I tyle samo czasu, od kiedy podczas elitarnych zawodów snowboardowych Saskia, jedna z nich, zniknęła bez śladu.
Cała piątka spodziewa się kameralnego weekendu wysoko w górach, ale kiedy tylko przekraczają próg schroniska, znikają ich telefony, a kolejka górska przestaje działać. Zamiast ognia w kominku czeka na nich instrukcja gry, która spowoduje, że odkryją swoje sekrety. I tajemnicę tego, co naprawdę wydarzyło się w dniu zawodów…
Nie wiadomo, kto zorganizował to spotkanie, ale odnalezienie tej osoby staje się kwestią życia i śmierci. Tym bardziej, że zbliża się zamieć, która wkrótce odetnie im drogę ucieczki.
W opuszczonym schronisku pod alpejskim lodowcem sekrety z przeszłości wyjdą wreszcie na jaw…
źródło opisu: Albatros




Moja opinia:

,,Rozgrywka” co to była za książka! Jestem pod ogromnym wrażeniem, a ciarki po plecach przechodzą na samo wspomnienie tego, co się tam wydarzyło. Kompletnie nie widziałam, czego się po niej spodziewać, a była to rewelacyjna, wciągająca, pełna napięcia historia. Żal było mi ją kończyć, a jednocześnie ciężko było się od niej oderwać.

Grupa przyjaciół spotyka się po dziesięciu latach. Starają się uporać z tragicznymi wydarzeniami jakie miały miejsce na zawodach snowboardowych. Atmosfera między nimi gęstnieje z każdym dziwnym i niepokojącym wydarzeniem jakim ma miejsce w opuszczonym schronisku. Nikt już nie jest pewny niczego. Zagubieni, pełni strachu, aby to właśnie ich tajemnica nie wyszła na jaw.

Akcja dzieje się w dwóch przestrzeniach czasowych: obecnych i dziesięć lat temu. Każdy rozdział kończy się w kulminacyjnym momencie, że od razu chce się zacząć kolejny, aby powoli dojść prawdy. Raz zwątpiłam, czy zaraz wszystko nie będzie naciągnięte do granic możliwości. Na szczęście autorka dobrze wybrnęła z sytuacji, co spowodowało jeszcze mój większy zachwyt. Finał również mnie zaskoczył, nie domyśliłam się, kto jest mordercą.

Świetna historia o sportowej rywalizacji, niezdrowej zazdrości, przyjaźni, miłości, a w to wszystko wplecione morderstwo oraz górski, zimowy klimat. Mrożąca krew w żyłach, uzależniająca, rewelacyjna książka autorki!

Polecam!




Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:
ALLIE REYNOLDS
Rozgrywka
Wydawnictwo: Albatros
Data premiery:24.02.2021
Rok wydania:2021
Oprawa:twarda
Liczba stron:416

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu:


1 komentarz:

  1. Pomysł na książkę mi się podoba. Jeśli jeszcze do tego jest tak dobrze napisana, muszę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger