środa, lutego 24, 2021

338. [PREMIEROWO] EWELINA MIŚKIEWICZ - WSZYSTKO POD KONTROLĄ

W życiu oprócz miłości ważna jest również przyjaźń. Dobrze jest mieć bliskie osoby,  które są z nami na dobre i na złe. Jednak kiedy mamy zgraną, paczkę przyjaciół, łatwiej jest sprostać z wszystkim trudnościami. 

PREMIERA 24.02.2021
EWELINA MIŚKIEWICZ - WSZYSTKO POD KONTROLĄ
CYKL: BABSKI WIECZÓR (TOM II)



Fabuła:

Są takie wyzwania, do których trzeba dojrzeć.
Karolina uwielbia swoją pracę i niezależność, którą ceni ponad wszystko. Wiadomość o ciąży sprawia jednak, że poukładany dotąd świat wymyka jej się z rąk. Kobieta czuje, że nie jest gotowa na to wyzwanie, i obawia się, że nie poradzi sobie z samotnym macierzyństwem. Na szczęście może liczyć na wsparcie przyjaciółek.
Nadzieję na lepsze jutro daje jej także niespodziewane spotkanie z dawnym znajomym. Łukasz urzeka ją wyrozumiałością i ciepłem, stopniowo przywracając wiarę w miłość. Na drodze rozwijającego się związku staje jednak jego nietypowa pasja.
Czy każda z nas jest stworzona do bycia mamą? Jak odnaleźć uczucia, które zdają się nie istnieć? A może miłość, którą nosimy w sobie, potrzebuje czasu i ciepła, aby rozkwitnąć na dobre?

źródło opisu: Czwarta Strona


Moja opinia:
Karolina, Lena, Ewa oraz Anka powracają. Kolejna odsłona kobiecej przyjaźni i wspólne zmaganie się z przeciwnościami losu. Autorka Ewelina Miśkiewicz w swojej najnowszej książce ,,Wszystko pod kontrolą" skupia się na perypetiach Karoliny, która została samotną mamą, maleńkiej Róży. Stara się na nowo odbudować swój świat, odzyskać kontrolę. Jednak nie jest to proste. Z każdej strony, coś się dzieje, ale zawsze może liczyć na pomoc i wsparcie swoich niezawodnych przyjaciółek. 
Książka jest kobieca, ponieważ skupia się na problemie, który spotkał wiele świeżo upieczonych mam. Pełna dobrego humoru, nie brakuje momentów, kiedy uśmiech sam pojawia się na twarzy. Rodzice Karoliny i ich perypetie wielokrotnie mnie rozbawiły, a jednocześnie rozczuliły. O sile przyjaźni, która potrafi pokonać wszelkie przeszkody. I na koniec o miłości, która pojawia się niespodziewanie i powoli tworzy coś pięknego. 
Idealna powieść na wieczór przy kubku gorącej herbaty albo kieliszku ulubionego wina, zarezerwujcie sobie czas tylko dla siebie i na chwilę zapomnijcie o otaczającym Was świecie.
,,Wszystko pod kontrolą" to świetna książka, która skradła moje serce. Uwielbiam takie historie gdzie między lekkością, a poczuciem humoru jest, coś więcej. Prawdziwe emocje i charakterni bohaterowie, których nie sposób nie polubić. Pierwszą część dostałam od Przyjaciółki, dzięki niej poznałam twórczość autorki. Nie ma nic piękniejszego niż dzielić się z bliskimi swoją pasją. Świat bez przyjaźni byłby szary i smutny, a kiedy w parze jeszcze idzie miłość, czy coś więcej jest nam potrzebne do szczęścia?
Polecam Wam serię ,,Babski wieczór" jeśli poszukujecie, przyjemnej lektury i życiowym morałem. Ja osobiście nie mogę się doczekać dalszych części.



Informacje o książce:
Autor: Ewelina Miśkiewicz
Data ukazania: 2021.02.24
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania:2021
Oprawa:miękka
Liczba stron:328


Za egzemplarze książek do recenzji dziękuję  wydawnictwu:



1 komentarz:

  1. Zaciekawiłaś mnie. Nie słyszałam do tej pory o tej serii.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger