sobota, listopada 28, 2020

324. [JASIOWE CZYTANKI] AGATA WIDZOWSKA - PSIEROCINIEC. UFOPSIAKI

Lubię ten moment, kiedy przygaszamy światło, wybieramy wspólnie lekturę i zasiadamy do czytania. 

Lubię kiedy zadajesz mi pytania, pokazujesz mi to co zapamiętałeś ostatnim razem.

Lubię chwile kiedy jesteśmy razem...

Dziękuje Ci Synku, że dałeś mi możliwość zabierać Cię w literacki świat.

PREMIERA 14.10.2020
AGATA WIDZOWSKA - PSIEROCINIEC. UFOPSIAKI





Fabuła:
Piąta część uwielbianej serii Agaty Wizowskiej pt. Psierociniec. Tym razem na niebie pojawia się niezidentyfikowany obiekt, a w mieście zaczynają się dziać dziwne rzeczy… Znikają fryzjerzy oraz potrzebujące opieki pieski. Kto za tym stoi? Czyżby przybysze z kosmosu? I czego chcą oni od Remika? Ostatnia już część Psięcioksięgu o niezwykłych przygodach wyjątkowych psów. Ta mądra i ucząca empatii historia będzie doskonałym wyborem nie tylko dla miłośników psów. Zawarte w książce zabawne wierszyki i wzruszające historyjki z morałem stanowią duży walor edukacyjny dla dziecka.
Moja opinia:
Ostatnio wraz z Jasiem mieliśmy okazję poznać ekipę z Psierocinca. Nasze, pierwsze spotkanie było bardzo udane. ,,Psierociniec. Ufopsiaki" to piąty, a zarazem ostatni tom serii. Autorka Agata Widzowska zabrała nas w kosmiczny świat fantazji. Urocze psiaki i ich wesołe perypetie sprawiły nam ogromną frajdę. 
Pojawiła się reakcja zdziwienia, że w książce występuje postać Pani Moniki oraz Pani Anety. Miło jest patrzeć na zainteresowanie oraz zaangażowanie młodszego czytelnika. Psiaki z Psierocinca zagoszczą u nas na dłuższy czas, ponieważ od kilku dni książka jest wyciągana i przekazywana mi do ponownego czytania. Dziś miałam okazje posłuchać historii w wersji Jasia. 
Urocza, zabawna, pobudzająca fantazję historia dla młodszych czytelników. Piękne ilustracje, które wzbudzają ciekawość oraz uśmiech na twarzy.



Informacje o książce:
Autor: Agata Widzowska
Data ukazania: 2020.10.14
Wydawnictwo: Wilga
Rok wydania:2020
Oprawa:twarda
Liczba stron:64

Za egzemplarze książek do recenzji dziękuję  wydawnictwu:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger