czwartek, listopada 19, 2020

323. JOANNA SZARAŃSKA - KRAINA ZESZŁOROCZNYCH CHOINEK

Wierzymy, że do czasu rozpoczęcia Świąt Bożego Narodzenia, w naszym życiu odmieni się wszystko na lepsze. Pogodzimy się po kłótni z bliską osobą, zdążymy ze wszystkimi przygotowaniami. Nie zapominajmy jednak, co w święta jest najważniejsze. 

PREMIERA 28.10.2020
JOANNA SZARAŃSKA - KRAINA ZESZŁOROCZNYCH CHOINEK







Fabuła:
W pewien listopadowy poranek w urokliwym miasteczku swoje podwoje otwiera sklepik ze świątecznymi dekoracjami o intrygującej nazwie Kraina Zeszłorocznych Choinek. Sklep jest wyjątkowy; nie ma w nim dwóch takich samych ozdób, nie ma też cen. Jego wnętrze wypełnia atmosfera ciepła i miłości, a każdy z klientów znajduje w nim nie tylko idealną choinkową dekorację, bombkę czy aniołka, ale coś jeszcze… To właśnie tutaj splatają się drogi i losy mieszkańców miasteczka oraz przyjezdnych. Powracają wspomnienia dawnych uczuć i strat, nawiązują się nowe miłości i przyjaźnie.

Czy wszystkie relacje uda się naprawić przed wigilijnym wieczorem? Skąd wzięła się nazwa sklepu? I jak wiele wspólnego ma z miejscem, do którego odchodzą choinki, kiedy kończy się Gwiazdka?
źródło opisu: Czwarta Strona


Moja opinia:

Zapewne nikt z nas nie wyobraża sobie Świąt Bożego Narodzenia bez choinki. Pachnącej lasem z zawieszonymi bombkami i promieniująca od kolorowych światełek.  Na pewno każdy, chciałby, aby w dniu Wigilii spadł śnieg, który stworzy odpowiednią aurę. Zapewne wielu z Was, wierzy, że w tym wyjątkowym czasie odmieni się los na lepsze, a magia świąt zawita do każdego z nas. 

Autorka Joanna Szarańska tworzy najlepsze, świąteczne historie z ogromną dawką poczucia humoru, ale także takie, które sprawiają, że na chwilę zatrzymujemy się pędzie codzienności i dajemy się porwać do świata, gdzie wszystko wydaje się prostsze. ,,Kraina Zeszłorocznych Choinek" to niezwykle urocza powieść, która niczym jak ulubione, gorące kakao, rozgrzewa od środka. Napełnia serce wiarą, że może warto wierzyć, że szczęście prędzej, czy później uśmiechnie do każdego z nas. Wyjątkowi bohaterowie, niezwykła, baśniowa opowieść o Krainie Zeszłorocznych Choinek, a także świąteczna atmosfera, sprawia, że książkę czyta się z czystą przyjemnością.

Na koniec, należy wspomnieć o niesamowitym zakończeniu, które oczywiście jak to bywa u mnie, spowodowało łzy. Ostatnie sceny tak mocno, chwyciły mnie za serce, tak ogromnie wzruszyły, że kiedy odłożyłam książkę, przez chwilę patrzyłam w ścianę. Czułam jak buzują we mnie emocje, jak bardzo uderzyła mnie tęsknota za kilkoma osobami. Jak mocno zapragnęłam świąt ale tych spokojnych w rodzinnym cieple i zasypanymi śniegiem. 

 ,,Kraina Zeszłorocznych Choinek" to wspaniała książka, która nie tylko rozgrzeje serce ale obudzi w nas, wszystko, co najlepsze




Informacje o książce:
Autor: Joanna Szarańska
Data ukazania: 2020.10.28
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania:2020
Oprawa:miękka
Liczba stron:432


Za egzemplarze książek do recenzji dziękuję  wydawnictwu:



1 komentarz:

  1. Kasia kate_in_bookland.blogspot.com18 grudnia 2020 14:51

    Piękna opowieść. Czytałam z przyjemnością ❤

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger