wtorek, sierpnia 18, 2020

305. [PRZEDPREMIEROWO] MAJKA NOWAK - JAK NIE ZOSTAŁAM INFLUENCERKĄ

Jednego dnia, tracisz pracę. Czujesz osuwający grunt pod nogami. Szukasz pomysłu na siebie i swoje życie. Nagle przychodzi do głowy genialna myśl.


MAJKA NOWAK - JAK NIE ZOSTAŁAM INFLUENCERKĄ
PREMIERA 19.08.2020 



Fabuła:

No więc postanowiłam – zostaję influencerką. Wprawdzie nie mam żadnych umiejętności ani specjalnych talentów, ale czy to jest poważna przeszkoda, żeby zrobić karierę i zostać bogatą oraz sławną? Komputer mam, telefon do robienia zdjęć mam, otwarty umysł mam. Jak to nie jest recepta na sukces, to ja nie wiem. Internecie, nadchodzę.
Świat Instagrama. Szczęśliwy. Idealny. Ale jak jest naprawdę? Co się kryje za perfekcyjnymi zdjęciami?
Kaśka jest zwykłą kobietą, bez szczególnych umiejętności, ale za to z silną motywacją. I drobną skłonnością do wina, pizzy i seriali. Uzbrojona w entuzjazm oraz nieco nietypowe pomysły rusza na podbój Instagramowej rzeczywistości. Co może pójść nie tak?

źródło opisu: Filia



Moja opinia:

Szukacie sposobu, aby zaistnieć w social mediach? Wydaje się Wam, że wystarczy tylko dobry pomysł i propozycje współpracy się posypią jak manna z nieba? Rozczaruje Was, aby cokolwiek osiągnąć potrzeba czasu, cierpliwości i wiele pracy. Tego zabrakło głównej bohaterce Kaśce. Dobre chęci to nie wszystko, a za darmo na tym świecie nic nie dają.

Lubię czasami sięgnąć po lekką i zabawną książkę. Liczę na to, że pełna humoru historia na chwilę rozwieje wszystkie rozterki. Niestety w przypadku ,,Jak nie zostałam influencerką” tak się nie wydarzyło. Początkowo było nawet zabawnie. Kilka momentów wywołało u mnie uśmiech. Ale powtarzający się schemat w kolejnych rozdziałach, tylko zmienione tło zaczęło być nużące.

Momentami miałam wrażenie, że główna bohaterka na siłę jest kreowana na zabawną postać, co ostatecznie dało irracjonalną, nie przygotowaną do życia kobietę. Przypuszczać tylko mogę, jaki był zamiar tej historii, jednak wiele w moim odczuciu zabrakło, aby być usatysfakcjonowaną z lektury. Dla mnie nie było zakończenia, które niczym klamra spięłaby wszystko w jedną całość i można było wyciągnąć jakiś morał z tej opowieści.

Książka jest krótka i treściwa, więc lektura w sam raz na jeden wieczór. W idealny sposób ukazuje czego nie robić, rozpoczynając działalność w social mediach. Miało być zabawnie, niestety nie czuję się rozbawiona. 

Ogromna szkoda.





Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:
Majka Nowak
Jak nie zostałam influencerką
Wydawnictwo: Filia
Data premiery:19.08.2020
Rok wydania:2020
Oprawa:miękka
Liczba stron:256
Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger