wtorek, sierpnia 18, 2020

304. REBECCA SERLE - PIĘĆ LAT Z ŻYCIA DANNIE KOHAN

Większość z nas chciałaby wiedzieć, co go czeka w przyszłości. Wiele osób ma na siebie plan, stworzony na długie lata. Jednak plany mają to do siebie, że lubią się skomplikować.


PREMIERA 12.08.2020
REBECCA SERLE - PIĘĆ LAT Z ŻYCIA DANNIE KOHAN





Fabuła:
Dannie Cohan żyje według ścisłego planu. Wie, że poranny prysznic i makijaż zajmują jej równo trzydzieści sześć minut. Jeśli dodatkowo myje włosy – czterdzieści trzy minuty. Uważa, że związek powinien trwać dwadzieścia cztery miesiące nim para ze sobą zamieszka, a trzydziestka to idealny wiek na ślub. Dannie Cohan jest osobą, dla której odpowiedź na pytanie: „Gdzie widzisz siebie za pięć lat?” nie stanowi najmniejszego problemu.
Ma przecież wszystko zaplanowane.
15 grudnia 2020 roku. Dannie po udanej rozmowie kwalifikacyjnej w wymarzonej kancelarii prawnej umawia się ze swoim chłopakiem na romantyczną kolację, która przeradza się w bajkowe zaręczyny. Wszystko idzie zgodnie z planem, aż do momentu, w którym Dannie zasypia i budzi się… w 2025 roku w innym mieszkaniu, z innym pierścionkiem zaręczynowym na palcu i przy zupełnie obcym mężczyźnie. Po godzinie budzi się ponownie, tym razem w dobrze znanym sobie świecie. Ale czy to na pewno ten sam świat?
źródło opisu: Czwarta Strona


Moja opinia:

Ostatnim czasem rzadziej sięgam po zagraniczne tytuły. Jednak zachęcona opisem i wyglądem okładki, skusiłam się na przeczytanie książki nieznanej mi do tej pory autorki Rebeccki Serle. Powieść ,,Pięć lat z życia Dannie Kohan” zaskoczyła mnie, spodziewałam się zupełnie czegoś innego, ale ostatecznie  nie odczuwam z tego powodu rozczarowania.

Momentami główna bohaterka Dannie mnie drażniła swoim życiowym niezdecydowaniem w pewnej kwestii i potrzebą uczucia kontroli nad każdym aspektem. Jednak po czasie przyzwyczaiłam się do niej. Po czasie wyszło, o co tak naprawdę chodzi w całej historii i zdecydowanie podziałało to na plus w odbiorze.

Powieść skupia się na pięknej i ogromnie wartościowej przyjaźni Dannie i Belli. Ich relacja jest na dobre i na złe. Przyjaciel w tym przypadku, znaczy znacznie więcej.

,,Pięć lat z życia Dannie Kohan” to zaskakująca historia, która początkowo nastawia czytelnika na ckliwy romans, a w gruncie rzeczy otrzymujemy piękną powieść o sile przyjaźni wystawioną na wielką próbę. W tym wszystkim jest coś, co ostatecznie urzeka. Lekkość połączona z brutalnością życia, które obiera szczęście z dnia na dzień. Jak wiele może się zmienić przez pięć lat, o tym przekonacie się sięgając po tę książkę. 





Informacje o książce:
Autor: Rebecca Serle
Data ukazania: 2020.08.12
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania:2020
Oprawa:miękka
Liczba stron:


Za egzemplarze książek do recenzji dziękuję  wydawnictwu:



1 komentarz:

  1. To że książka kryje w sobie coś więcej, niż tylko romans, przekonuje mnie do przeczytania.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger