środa, sierpnia 19, 2020

306. BETH O'LEARY - ZAMIANA

Czasami nasze dotychczasowe życie nas przytłacza, sprawia, że czujemy się zagubieni. Potrzebujemy zmian, a co gdyby na jakiś czas dokonać zamiany z kimś, kto jest w podobnej sytuacji?  


BETH O'LEARY - ZAMIANA
PREMIERA 12.08.2020 




Fabuła:
Czasami żeby zmienić życie, wystarczy… zmienić mieszkanie! Przekonują się o tym Leena – pracowniczka londyńskiej korporacji – i Eileen, jej mieszkająca w Yorkshire babcia. Eileen marzy o wielkiej miłości, a Leena – o chwili odpoczynku. Co znajdą, jeśli zaczną żyć zupełnie innym życiem niż dotychczas?

źródło opisu: Albatros


Moja opinia:

Twórczość Beth O'Leary miałam okazję poznać w zeszłym roku. Jej powieść ,,Współlokatorzy” bardzo przypadła mi do gustu. Ciekawa fabuła, intrygujący bohaterowie oraz emocje, których nie zabrakło.

Nowa książka autorki ,,Zamiana” była w moim odczuciu rewelacyjna. Bawiłam się świetnie wraz z głównymi bohaterkami - Leeną oraz Eileen. Myślę, że było to za sprawą jednej z nich, która przypominała mi moją babcię. Czytając o jej poczynaniach,uśmiech sam pojawiał się na mojej twarzy.

Lubię powieści, gdzie dobry humor przeplata się z goryczą życia. Przecież życie nie jest wiecznie przyjemne. Obie bohaterki noszą w swoich sercach ogromny ból z którym nie potrafią się uporać. Jak zahamować wielką tęsknotę, pogodzić ze stratą najbliższej osoby? Na te pytania ciężko odnaleźć odpowiedź.

Powieść ,,Zamiana” jest pełna ciepła, humoru i ukazuje niesamowitą więź między babcią, a wnuczką. Obie bohaterki sprawiły, że od razu poczułam do nich sympatię. Sama historia, jest mało prawdopodobna, jednak przyjemnie się ją czytało.

Lubię książki, które sprawiają, że przepadam w świecie przedstawionym od pierwszych stron. Kiedy zawiera w sobie ważne wartości i potrafi rozbawić. Wzbudza wiele emocji i pozostawia po sobie miłe wspomnienia i zadowolenie z lektury. Taka właśnie jest ,,Zamiana”.

Polecam.



Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:
Beth O'Leary
Zamiana
Wydawnictwo: Albatros
Data premiery:12.08.2020
Rok wydania:2020
Oprawa:miękka
Liczba stron:416

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu:


1 komentarz:

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger