środa, czerwca 24, 2020

290. AGNIESZKA JEŻ - MIŁOŚĆ WARTA WSZYSTKIEGO

Czy o wielkiej, pierwszej miłości można zapomnieć? Mimo upływających lat wspomnienia ukryte głęboko ukryte w sercu w pewnym momencie uderzają w nas ze zdwojoną siłą.

AGNIESZKA JEŻ - MIŁOŚĆ WARTA WSZYSTKIEGO
PREMIERA 17.06.2020 



Fabuła:

Upalne lato 1939 roku. Na horyzoncie wojna – nieprzewidywalna, mroczna. Ale teraz jeszcze słońce i jego spojrzenie: błękitne, gorące, jedyne.
Sara Flinkierówna zakochuje się w Janie Górskim, to miłość zrodzona z przypadku. Łączy ich potężne uczucie, dzieli wszystko inne – ona jest Żydówką z dostatniego domu, on – biednym lekarzem, Polakiem.

Gorący sierpień, współcześnie. Anna Matkowska nie wierzy już w szczęśliwy traf, szuka drugiej połówki na portalu internetowym. Poznaje Marcina Zielińskiego, który w rzeczywistości okazuje się jeszcze cudowniejszy niż w wirtualu. Pcha ich ku sobie szalona miłość i wszystko inne – są dla siebie stworzeni.
źródło opisu: Filia



Moja opinia:

,,Miłość potrafi zatrzymać czas, wstrzymać wskazówki zegara. [...] Potem życie będzie musiało się toczyć dalej - bez względu na podjętą decyzję."

 Napisać, że lubię kiedy fabuła książki toczy się w czasach II Wojny Światowej to złe określenie. To właśnie wtedy czytana przeze mnie historia najmocniej trafia do mojego serca. Chwyta je mocno i nie potrafi puścić do ostatniej strony. Okrucieństwo tamtych czasów, chyba nigdy nie przestanie wywoływać u mnie największych emocji.

Kiedy przeczytałam opis książki ,,Miłość warta wszystkiego” wiedziałam, że będę chciała zagłębić się w lekturze. Była to także idealna okazja do zapoznania się z twórczością autorki Agnieszki Jeż, która do tej pory była dla mnie nieznana.

Akcja powieści toczy się w czasach II Wojny Światowej, gdzie poznajemy losy Sary, której beztroska młodość zostaje odebrana przez okrutne wydarzenia. Jedyną jej siłą do walki jest miłość.

Znajdujemy się naprzemiennie także w czasach teraźniejszych, gdzie Ania zakochuje się w Marcinie. Niepozornie dwie bohaterki nie łączy nic, a więcej dzieli. Jednak prawdę, którą poznajemy w trakcie lektury jest zdumiewająca i niesamowita.

Powieść ,,Miłość warta wszystkiego” ukazuje jak czasami jesteśmy nieświadomi tego jak nasz los jest spleciony z drugą osobą. Książka przepełniona emocjami, którą fantastycznie się czyta. Zakończenie pokazało, że ktoś kogo uważaliśmy za przyjaciela może zdradzić w najgorszy, możliwy sposób. Nie mogę się doczekać dalszego ciągu wydarzeń. Z ogromną przyjemnością sięgnę po kontynuację.

Jeśli chodzi o mnie, książka ,,Miłość warta wszystkiego” to pozycja warta przeczytania, dostarczyła mi wiele emocji i sprawiła, że na kilka godzin przeniosłam się w zupełnie inny świat. Bardzo dobre, pierwsze spotkanie z twórczością autorki Agnieszki Jeż i na pewno nie ostatnie.

Polecam!




Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:
Agnieszka Jeż
Miłość warta wszystkego
Wydawnictwo: Filia
Data premiery:17.06.2020
Rok wydania:2020
Oprawa:miękka
Liczba stron:368
Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger