środa, czerwca 24, 2020

289. AGNIESZKA BŁAŻYŃSKA - WSZĘDZIE DOBRZE (GDZIE NAS NIE MA)

Warto mieć grono zaufanych osób w swoim życiu, nigdy nie wiemy kiedy ich pomoc będzie nam potrzebna. Czasami się gubimy, więc wato chwycić dłoń wyciągniętą w naszą stronę.


AGNIESZKA BŁAŻYŃSKA - WSZĘDZIE DOBRZE (GDZIE NAS NIE MA)
PREMIERA: 17.06.2020



Fabuła:
Dodająca otuchy historia szalonej babskiej przyjaźni i jeszcze bardziej szalonej podróży…
Aśka, Sylwia i Magda znają się od czasu studiów. Dzisiaj są koło czterdziestki, a życie zdążyło boleśnie zweryfikować ich młodzieńcze wyobrażenia o szczęściu. Niezmienna pozostała tylko ich przyjaźń. Nic więc dziwnego, że kiedy Magda znika, Aśka i Sylwia postanawiają niezwłocznie wyruszyć na poszukiwania zaginionej. I choć dwadzieścia lat dorosłego życia pchnęło dziewczyny na różne tory, to gdy przyjaźń wzywa, od razu porzucają swoje rodzinne i zawodowe obowiązki. Ruszają w stronę Białowieży, aby zanurzyć się nie tylko w Puszczę, ale też we własne lęki i potrzeby. Każda otrzyma od losu szansę naprawienia własnych błędów, ale czy wszystkie będą potrafiły tę szansę wykorzystać? I czy wspólny cel, jakim jest znalezienie Magdy, wystarczy, żeby przypomniały sobie, na czym była zbudowana ich przyjaźń?
źródło opisu: materiały wydawnictwa



Moja opinia:

Autorka Agnieszka Błażyńska to nauczycielka oraz współtwórczyni projektu ,,Easy Polish”. W swoim dorobki literackim ma takie powieści jak: ,,Do Wigilii się zagoi” i ,,Ja na to jak na lato”.

W ubiegłym tygodniu miała miejsce premiera najnowszej, trzeciej książki ,,Wszędzie dobrze (gdzie nas nie ma)”, która pozytywnie mnie zaskoczyła. Początkowo spoglądając na okładkę i zapoznając się z opisem, byłam pewna, że czeka mnie lekka, trochę zwariowana ale ogromnie pozytywna historia. Idealna na letnie popołudnie. A oprócz tego, co wymieniłam wcześniej była to również piękna powieść o sile przyjaźni, dawaniu drugiej szansy i możliwości odnalezienia samego siebie.

Lekko, przyjemnie, momentami tajemniczo oraz z życiowym morałem. Nie zabrakło zabawnych fragmentów oraz dialogów, które wywoływały uśmiech. Aśka, Sylwia oraz Magda to zdecydowanie bohaterki z charakterem. Różnią się od siebie, a jednocześnie wspaniale uzupełniają, tworząc wspaniałe kobiece trio. Świat przedstawiony jest w sposób obrazowy, a zapach pysznych pierogów prześladuje mnie do tej pory. 

Nie sądziłam, że niby zwykła powieść, a tak mnie wciągnie i sprawi, że spędzę z nią naprawdę przyjemny czas. Zaznaczę, również, że było to moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki, więc miło poznać książki, które są równie dobre jak w moje literackie pewniaki.
Idealna propozycja na lato, dla kogoś, kto szuka książki z dużą dawką humoru, a także ze sporą ilością wzruszeń. 




Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:
Agnieszka Błażyńska
Wszędzie dobrze (gdzie nas nie ma)
Wydawnictwo: Wielka Litera
Rok wydania:2020
Oprawa:miękka
Liczba stron:254

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger