wtorek, maja 12, 2020

281. SYLWIA TROJANOWSKA - POWIEDZ MI, JAK BĘDZIE

Wystarczy chwila, aby nasz, cały świat wywrócił się do góry nogami. Raz jest ona dobra, raz zła. Jednak każda daje nam cenną, życiową lekcję.

PREMIERA 06.05.2020
SYLWIA TROJANOWSKA - POWIEDZ MI, JAK BĘDZIE
TOM I



Fabuła:
Trzy pary, trzy historie i filmowa fabuła, która trzyma w napięciu aż do ostatniej strony.
Wojciech nie szukał miłości, ale kiedy poznał Annę, już od pierwszego spotkania wiedział, że ta relacja będzie wyjątkowa.
Kinga była pewna, że znalazła tego jedynego mężczyznę. Zaufała mu całkowicie, ignorując kolegę z pracy, który od jakiegoś czasu spoglądał na nią z zainteresowaniem
Ola zawsze była zajęta pracą, lecz gdy spotkała Mateusza, zapragnęła od życia czegoś więcej.
Jedno wydarzenie sprawi, że drogi dotychczas obcych sobie ludzi niespodziewanie się przetną. Bolesne doświadczenie zmusi ich do zmierzenia się z najtrudniejszym pytaniem o przyszłość: co jeszcze szykuje los? Czy siła miłości zwycięży?

źródło opisu: https://czwartastrona.pl/produkt/powiedz-mi-jak-bedzie/


Moja opinia:
Zatracona bez reszty. Zachwycona każdą historią. Z mocno bijącym sercem wyczekująca na dalszy ciąg wydarzeń. Szukająca chwili, aby wrócić do przerwanej historii. Ocierająca zabłąkaną łzę z policzka.
To ja, szczęśliwa czytelniczka, która totalnie przepadła w najnowszej książce autorstwa Sylwii Trojanowskiej.
Cała plejada emocji, wspaniałych przeżyć ale  także, tych trudnych do przerobienia. To książka dla każdego, kto szuka ukojenia w jakimkolwiek cierpieniu. Każdy z nas ma inny bagaż doświadczeń. Tak samo jak bohaterowie powieści, dla każdego z nich, życie przygotowało inny scenariusz ale na chwilę ich losy się krzyżują.
I ta chwila wszystko zmienia.
,,Powiedz mi, jak będzie" to powieść cudowna, pełna emocji z trudnymi wątkami ale dająca nadzieję na lepsze jutro. Jest jak tęcza pojawiająca się w trakcie deszczu.
Taka dobra chwila...
Ta chwila, nabiera teraz nowego znaczenia.



Informacje o książce:
Autor: Sylwia Trojanowska
Data ukazania: 2020.05.06
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania:2020
Oprawa:miękka
Liczba stron:360


Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję  wydawnictwu:



2 komentarze:

  1. Bardzo chcę przeczytać tę książkę i mam nadzieję że szybko trafił w moje ręce.
    Ps. Śliczne zdjęcie.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger