środa, maja 06, 2020

280. [PREMIEROWO] JENNY BLACKHURST - KTOŚ TU KŁAMIE

Każdy z nas skrywa jakąś tajemnicę i nie chce, aby wyszła ona na jaw. Tylko zawsze znajdzie się ktoś zdesperowany, próbując wywrócić nasz świat do góry nogami.

JENNY BLACKHURST - KTOŚ TU KŁAMIE
PREMIERA 06.05.2020 



Fabuła:
Minął rok, odkąd Erica Spencer zginęła w wyniku tragicznego wypadku. Wydaje się, że nikt w Severn Oaks już nie pamięta o dramatycznym wydarzeniu, które wstrząsnęło tą małą społecznością. Do czasu, gdy do sieci trafia zapowiedź serii podcastów zatytułowanych „Prawda o Erice”. Ich autor zapowiada, że ujawnią, co tak naprawdę wydarzyło się na halloweenowym przyjęciu, podczas którego Erica... została zamordowana.

Podejrzanych jest sześcioro, a autor nagrań obiecuje w ostatnim z nich zdemaskować mordercę. Ponieważ każdy kolejny podcast skupia się na innym podejrzanym, mieszkańców Severn Oaks zaczyna ogarniać niepokój, a gdy jedna z wytypowanych osób ginie – wybucha panika. Uciekła? Jest winna? Grozi jej niebezpieczeństwo? Kiedy napięcie rośnie, sąsiedzi zwracają się przeciwko sobie. Zwłaszcza że każdy z nich ukrywa jakiś sekret. A jeden z nich już ma na koncie morderstwo…


źródło opisu: Albatros


Moja opinia:
Najnowsza książka Jenny Blackhurst, w ogólnej ocenie pozytywnie mnie zaskoczyła. Wciągnęła mnie od pierwszych stron, a zakończenie w pełni usatysfakcjonowało. Ostatnim czasem, naprawdę nie lubię marnować czasu na kiepską książkę, a thrillerów czytam jak na lekarstwo, więc dokładnie wybieram lekturę na wieczór. Na szczęście ,,Ktoś tu kłamie" mnie nie zawiodła, choć miała małe mankamenty.
Lubię kiedy jako czytelnik mogę przenieść się w zupełnie inne miejsce, tym razem miałam dostęp do bogatego osiedla Severn Oaks, gdzie w codzienność mieszkańców, wkradł się  nieszczęśliwy wypadek. Podobno czas leczy rany, wspomnienia blakną, jednak pewne wydarzenia po roku wracają za sprawą publikacji tajemniczych podcastów. Życie bohaterów staje na głowie i nagle nic już nie jest takie jakie było. Skrywane sekrety wychodzą na jaw, zaczynają się intrygi, kłamstwa.
,,Ktoś tu kłamie" nie była dla mnie lekturą wymagającą, dobrze mi się ją czytało, skutecznie oderwała moje myśli. Jednak mimo, że pomysł na fabułę był dla mnie w porządku tak już większość bohaterów mnie irytowała, swoim egoizmem i dziwnym tokiem postępowania.  

Podsumowując, szukacie lekkiej lektury z dreszczykiem to jest to propozycja dla Was.


Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:
JENNY BLACKHURST
Ktoś tu kłamie
Wydawnictwo: Albatros
Data premiery:06.05.2020
Rok wydania:2020
Oprawa:miękka
Liczba stron:384

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu:


2 komentarze:

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger