poniedziałek, marca 16, 2020

271. COLLEEN HOOVER - GDYBY NIE TY

Często zastanawiamy się, co byłoby gdyby...
Czasami czujemy, że mogliśmy podjąć inną decyzję.
Żałujemy wypowiedzianych słów.
Cofnęlibyśmy nasze wybory.
Jednak dziś jesteśmy w danym miejscu, nie bez przyczyny. Nasza droga zawsze prowadzi do naszego celu...


PREMIERA 11.03.2020
COLLEEN HOOVER - GDYBY NIE TY





Fabuła:
,,Gdyby nie ona, moje życie wyglądałoby inaczej.
Gdyby nie on, nie dałabym sobie rady.
Gdyby nie ty…
Gdyby nie córka, przyszłość Morgan wyglądałaby inaczej. Nie planowała ciąży w młodym wieku i szybkiego ślubu. Teraz jest zdeterminowana, żeby uchronić Clarę przed błędami, które sama popełniła.
Gdyby nie matka, Clara mogłaby iść do przodu.
Według niej Morgan staje się coraz bardziej zgorzkniała i zupełnie brak jej spontaniczności.
Clara nie chce być taka jak ona.
Gdy tragiczny wypadek dotyka ich rodzinę, życie kobiet wywraca się do góry nogami.
Morgan znajduje wsparcie u ostatniego mężczyzny, po którym by się tego spodziewała.
Clara zwraca się do chłopaka, z którym nie mogła się kontaktować. Dla jednej i drugiej to relacje okupione dylematami i trudnymi decyzjami. Czy zakazane uczucia zdołają przetrwać?"

źródło opisu: Wydawca


Moja opinia:
Najnowszą książkę Colleen Hoover - Gdyby nie Ty skończyłam czytać tydzień temu. Z perspektywy zmian jakie zaszły przez ten czas, jestem przerażona jutrem. Jednak nie o tym.
Jeśli szukacie interesującej, pełnej emocji historii, która porwie Was bez reszty, jest to lektura idealna na spokojny wieczór spędzony pod kocem.
Autorka Colleen Hoover dała mi się poznać od innej strony, kiedy czytałam ,,Wszystkie nasze obietnice", Graham stał się bohaterem, który mnie w sobie literacko rozkochał. Podobała mi się wtedy dojrzałość oraz odczuwalna autentyczność tej historii. Podobnie jest w przypadku ,,Gdyby nie Ty". Autorka nie oszczędza Morgan oraz Clary. Wystawia na wielką próbę ich relację matka - córka. To właśnie z perspektywy, tych dwóch kobiet poznajemy całą historię.
,,Gdyby nie Ty" to powieść o popełnieniu błędów oraz uczeniu się na nich. To historia o budowaniu swojego świata na nowo, kiedy ten stary legł w gruzach kłamstw i niedomówień. To próba ratowania rodziny, a także chęć bycia szczęśliwym.
Tak wiele emocji i zaskoczeń jest ukrytych w jednej książce.
Autorka po raz kolejny mnie nie zawiodła, jej powieść dostarczyła mi wszystkiego, co potrzebuję od tego typu książek.
Niestety Jonah nie zajmie miejsca Grahama w moim sercu, ale podziwiam jego upór i wyciągnięcie odpowiednich wniosków ze swoich błędnych wyborów.
Historia Morgan oraz Clary jest pełna bólu, życiowego rozczarowania i podejmowania trudnych decyzji. Obie musiały stawić czoła ogromnej tragedii, obie zagubiły się w swojej rozpaczy. Obie potrzebowały siebie nawzajem jak powietrza... Ich relacja była trudna, jednak daje pewne przesłanie dla wszystkich rodziców. Rodzina jest najważniejsza!
Polecam. 


Informacje o książce:
Autor: Colleen Hoover
Data ukazania: 2020.03.11
Wydawnictwo: Otwarte
Rok wydania:2020
Oprawa:miękka
Liczba stron:400


Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję  wydawnictwu:


2 komentarze:

  1. Ta książka właśnie dziś do mnie dotarła, więc na pewno wkrótce będą ją czytała. 😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger