piątek, lutego 07, 2020

261. [PRZEDPREMIEROWO] KLAUDIA BIANEK - ŻYCIE PO TOBIE

Los potrafi z nas zadrwić w najmniej spodziewanym momencie. Odbiera nam to co najcenniejsze zostawiając z pustką w sercu. Myślimy, że już nic jej nie zapełni. 
Tylko, że szala musi zawsze być na równi, wystarczy być cierpliwym, aby życie nas pozytywnie zaskoczyło. 

PREMIERA 12.02.2020
KLAUDIA BIANEK - ŻYCIE PO TOBIE




Fabuła:
Kiedy Eliza traci ukochanego męża, cały jej świat trzęsie się w posadach. Mimo dławiącej rozpaczy kobieta musi stanąć na nogi i żyć dalej, by zapewnić bezpieczeństwo swoim dzieciom.
Spokoju i zapomnienia szuka na wsi, wśród rodziny i przyjaciół. Uciekając od miejskiego zgiełku odnajduje nie tylko ukojenie, ale i przyjaźń, która być może przerodzi się w nowe, silne uczucie. Filip, sąsiad Elizy, okazuje się czułym i wartościowym człowiekiem oferującym zrozumienie, wsparcie i spojrzenia, które stają się coraz czulsze.

źródło opisu: http://czwartastrona.pl/zycie-po-tobie/



,,To właśnie ze mną robił. Uzdrawiał mnie... Cierpliwie i stopniowo, bez pośpiechu i nacisku. Pozostawiając przestrzeń i pozwalając na złapanie oddechu, gdy czułam się przytłoczona.
On uzdrawiał moją duszę. On sprawiał, że znów coś czułam."

Moja opinia:
Nic w naszym życiu nie dzieje się bez przyczyny.
Przypadkowo usłyszana piosenka w radiu, która sprawia, że serce bije w innym rytmie.
Przypadkowe spojrzenie, które może zmienić wszystko...
Przypadki rządzą w naszej codzienności zmieniając jej bieg lub może inaczej, wskazują nam drogę. Przecież każdy z nich, coś ma na celu.
Przypadkowo, trafiamy też na książkę, która wydobywa nas z mroku, nostalgii i ciągłego zwątpienia.
Budzi w nas emocje, dawno już uśpione. Sprawia, że serce bije mocnej.
Znów czujemy...
Znów pragniemy...
Tak było ze mną, kiedy czytałam najnowszą książkę Klaudii. Każde słowo wkradało się do mojej świadomości, tworząc obrazy. Znalazłam się w świecie z którego nie chciałam wracać.
Historia Elizy ukazuje czytelnikowi prawdę o życiu. Mimo, że ktoś nam został brutalnie odebrany, zawsze pojawi się ktoś nowy, ratując nas od smutku i żalu. Tylko nigdy nie wiadomo, ile nam będzie dane czekać. Rok. Dwa. Kilkanaście lat. I czy wpuścimy daną osobę do naszego życia. Oprócz tego historia Elizy uświadamia nas, że czas nie leczy ran, on pozwala się nam ze stratą oswoić
Książka ,,Życie po Tobie" utwierdziła mnie w przekonaniu, że Klaudia ma prawdziwy talent. Stworzyła historię, która może spotkać każdego z nas. Jest ona bolesna, a zarazem przynosząca nadzieję. Ogromna gamma emocji, które buzują już od pierwszych stron. Doskonała powieść, która rozgrzeje nie jedno serce, spragnione prawdziwych uczuć. 
Czytając ją bolało mnie, że tak szybko się kończy, a z drugiej strony nie mogłam się oderwać. Zarezerwujcie sobie wieczór i dajcie porwać się w świat, gdzie emocje i uczucia grają pierwsze skrzypce. A żeby zachęcić bardziej przyszłe czytelniczki to Klaudia stworzyła niesamowitego, męskiego bohatera. Jak Filip działał na moją wyobraźnię, to nawet nie pytajcie. :)
Klaudio, gratuluję Ci wspaniałej książki i jednocześnie dziękuję...

Pamiętajcie pasje są ratunkiem dla każdego człowieka.
Czytanie książek to także pasja. 
Moja.
Która pozwala mi marzyć, śnić i uciekać tam, gdzie nikt mnie nie znajdzie. 
Powieść ,,Życie po Tobie" była dla mnie ratunkiem przed smutkiem oraz nadzieją. Zostawiła z refleksją, że nic nie dzieje się bez przyczyny. 

Moja ocena:
9/10


Informacje o książce:
Autor: Klaudia Bianek
Data ukazania: 2020.02.12
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania:2020
Oprawa:miękka
Liczba stron:352


Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję  wydawnictwu:



4 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa tej książki i chcę przeczytać ją, jak najszybciej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tej książki :)
    Pozdrawiam, Pola.
    wwww.czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger