piątek, lutego 07, 2020

260. E.G. SCOTT - NIC O MNIE NIE WIESZ

Kiedy dwoje ludzi decyduje się na małżeństwo, są szczęśliwą parą, zakochaną w sobie. Jednak z czasem, pojawiają się kłopoty, liczne przeciwności, które wystawiają związek na próbę. I tylko od nich zależy, czy będą kroczyć wspólną drogą, czy rozejdą się przy najbliższym rozwidleniu...

E.G. SCOTT - NIC O MNIE NIE WIESZ
PREMIERA 29.01.2020




Fabuła:
Rebecca i Paul to kochające się małżeństwo z wieloletnim stażem. Mają przytulny dom w spokojnej okolicy, spełniają się zawodowo i ufają sobie bezgranicznie. Ale wszystko, co dobre, musi się kiedyś skończyć.
Po dwudziestu latach wspólnego życia kłamstwa i tajemnice z wyniszczającą siłą zaczynają trawić ich szczęśliwy związek. Uzależniona od opiatów Rebecca niespodziewanie zostaje zwolniona z pracy, a Paul w ramionach innej kobiety odreagowuje stres po utracie swojej firmy. Rozkoszna przygoda na boku szybko jednak zamienia się w koszmar, bo zazdrosna kochanka z coraz większą zuchwałością prześladuje Paula i jego żonę.

Rebecca w obawie, że mąż chce ją porzucić, obmyśla misterny plan, który ma pokrzyżować mu szyki. Rozpoczyna się nieprzewidywalna i pełna intryg gra, z której nikt nie może wyjść zwycięsko.
Napięcie od pierwszej do ostatniej strony oraz nieprzewidywalni bohaterowie, a w tle zemsta, obsesja i zbrodnia… Ten intensywny i szokujący thriller jest opowieścią o tym, że nawet idealne małżeństwa skrywają mroczne sekrety.

źródło opisu: Muza


Moja opinia:
W tym roku postanowiłam czytać więcej thrillerów oraz kryminałów, więc nie mogłam się oprzeć książce ,,Nic o mnie nie wiesz" autorstwa duetu Elizabeth Keenan i Grega Wandsa, pochodzących z Nowego Jorku. Thrillery psychologiczne to jeden z gatunków, które lubię czytać. Panująca gęsta atmosfera, zaskakujące zwroty akcji, bohaterowie poturbowani przez życie i ten ciągły dreszczyk napięcia wędrujący po kręgosłupie. Takie odczucia lubię, jednak tutaj tego zabrakło.
Na pewno jest to najsłabsza książka jaką przeczytałam w tym roku. Częściej miałam ochotę przerwać czytanie, niż było momentów jakiekolwiek zachwytu. Początek był obiecujący ale im dalej tym mocniej zostałam rozczarowana. Lubię być zaskakiwana przy tego typu książkach,a w tym przypadku wszystkiego się domyśliłam. 
Irytujący bohaterowie, którzy non stop doprowadzali mnie do frustracji i ciągłego przewracania oczami. Dawno nie odetchnęłam z ulgą widząc ostatnią kropkę. 
Za dużo absurdów, za mało racjonalnych sytuacji. Jednak książka zbiera również pozytywne opinie, to potwierdza tylko, że nie musi się nam wszystko podobać. Każdy ma inne oczekiwania. 
Jestem osobiście rozgoryczona, ponieważ liczyłam na kawał dobrej historii, a otrzymałam absurdalną opowiastkę, która w żaden sposób nie zaangażowała mnie emocjonalnie. 
Ogromna szkoda. 


Moja ocena:
3/10


Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:
E.G. Scott
Nic o mnie nie wiesz
Data ukazania: 2020.01.29
Wydawnictwo: Muza
Rok wydania:2020
Oprawa:miękka ze skrzydełkami
Liczba stron:488

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu:


3 komentarze:

  1. Do tej pory czytałam same pozytywne recenzję tej książki, więc Przyznaję, że Twoja bardzo mnie zaskoczyła. Już niebawem zabieram się za jej lekturę i teraz jestem bardzo ciekawa, jak ja odbiorę tę historię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety mnie rozczarowała. Życzę Ci przyjemnej lektury. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dr Аgbazara-świetny człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać mojego kochanka Jenny Williams, który zerwał ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, i dzisiaj wróciła do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp +2348104102662. I rozwiąż swój problem jak ja.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger