niedziela, lutego 02, 2020

259. MAGDALENA MAJCHER - PRAWDA PRZYCHODZI NIEPROSZONA

Traumatyczne przeżycia pozostają w naszej pamięci. Z biegiem lat zacierają się i bledną nie powodując spustoszenia w naszej codzienności. Jednak są i takie, które sprawiają, że przychodzą momenty, kiedy normalne życie nie jest możliwe, jeśli nie stawimy im czoła... 

MAGDALENA MAJCHER - PRAWDA PRZYCHODZI NIEPROSZONA
PREMIERA 15.01.2020
CYKL: OSIEDLE POGODNE (TOM I)





Fabuła:
Zajrzyj za zamknięte drzwi luksusowych domów!
Osiedle Pogodne – poznaj jego tajemnice.
Magdalena starannie ukrywa swoją przeszłość przed światem. Sama nie wie już, co jest prawdą, a co kłamstwem. Nie radzi sobie z nasilającymi się zaburzeniami lękowymi i naciskami męża, aby zdecydowali się na dziecko.
Magdalena musi wreszcie skonfrontować się z samą sobą i historią swojej rodziny.
Co tak naprawdę wydarzyło się w jej rodzinnym domu?
Kto był prawdziwą ofiarą tragedii, która na zawsze odmieniła życie kobiety?

źródło opisu: materiały wydawnictwa



Moja opinia:
W przypadku twórczości Magdaleny Majcher nauczyłam się, że temat poruszony w książce nie będzie banalny, ani tym bardziej cukierkowy. Najnowsza powieść rozpoczyna nowy cykl: Osiedle Pogodne. 
Eleganckie osiedle, idealni ludzie z pięknym życiem ale czy na pewno? Często za zamkniętymi drzwiami mają miejsce tragedie, które ukazują całkowicie inny obraz osób, niż ten, co mamy okazję oglądać  na co dzień. 
Główna bohaterka Magdalena na pierwszy rzut oka niczym się nie wyróżnia od typowo, eleganckich, zadbanych kobiet. Dobrze płatna praca tłumaczki języka hiszpańskiego. Cudowny mąż Michał, piękne mieszkanie na nowoczesnym osiedlu. Życie wręcz do pozazdroszczenia. Jednak widzimy tylko to co, dana osoba chce nam pokazać. 
Często nie zdajemy sobie sprawy, że osoba z którą pracujemy, spędzamy wspólny czas, może skrywać sekret, że codziennie walczy z trudną przeszłością, która zostawiła trwały ślad w psychice.
Jestem pod ogromnym wrażeniem pracy, jaką wykonała Autorka. Wątek terapii głównej bohaterki przygotowany został bardzo rzetelnie, momentami czułam się jak niewidzialny świadek walki Magdaleny z jej własnymi demonami przeszłości. Zasmucający jest fakt, jak nasze społeczeństwo postrzega osoby, które uczęszczają na terapię, czy korzystają z pomocy psychiatrii. Skoro, ktoś podjął się leczenia, znaczy, że znalazł w sobie niesamowite pokłady odwagi, aby walczyć o siebie. Nie powinno się go za to szykanować, wręcz wspierać. 
Powieść ,,Prawda przychodzi nieproszona" to historia, która jest bardzo ważna i potrzebna. Przemoc domowa, stany lękowe, depresja, czy ciągłe życie w strachu to tematy niewygodne i nie pasujące do idealnego życia kreowanego przez media. Jednakże autorka po raz kolejny udowodniła, że nie boi się trudnych tematów. 
Mimo, że ogólna atmosfera panująca w książce jest gęsta i dusząca jak smog, to przynosi na swój sposób nadzieję. Autorka ukazała, że warto walczyć o swoje życie, że siła pogodzenia się ze swoim losem oraz przebaczenie ma ogromną moc.
,, Prawda przychodzi nieproszona" to powieść obyczajowa, wartościowa i ogromnie życiowa. Za nim się spostrzeżemy stajemy się niewidzialnym towarzyszem głównej bohaterki i staramy się odkryć tajemnicę z przeszłości, która odmienia wszystko w chwili jej poznania.
Polecam!


Moja ocena:
8,5/10


Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:
Magdalena Majcher
Prawda przychodzi nieproszona
Data ukazania: 2020.01.15
Wydawnictwo: Pascal
Rok wydania:2020
Oprawa:miękka ze skrzydełkami
Liczba stron:400

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję autorce Magdalenie Majcher oraz wydawnictwu:


3 komentarze:

  1. Ta książka to mój czytelniczy priorytet. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak odzyskałem mojego byłego męża ... Tak się cieszę, że mogę podzielić się zeznaniami o prawdziwym rzucającym zaklęcia, który przyprowadził do mnie męża. Mój mąż i ja jesteśmy małżeństwem od około 6 lat. Pobraliśmy się szczęśliwie z dwójką dzieci, chłopcem i dziewczynką. 3 miesiące temu zacząłem zauważać jakieś dziwne zachowanie od niego, a kilka tygodni później dowiedziałem się, że mój mąż widuje się z kimś innym. Zaczął wracać do domu późno z pracy, już nie obchodzi mnie ani dzieci, czasem wychodzi i nawet nie wraca do domu przez około 2-3 dni. Zrobiłem wszystko, co mogłem, aby rozwiązać ten problem, ale wszystko bezskutecznie. Bardzo się martwiłem i potrzebowałem pomocy. Kiedy pewnego dnia przeglądałem Internet, natknąłem się na stronę internetową, która sugeruje, że Dr.Wealthy może pomóc rozwiązać problemy małżeńskie, przywrócić zerwane relacje i tak dalej. Więc czułem, że powinienem spróbować. Skontaktowałem się z nim i powiedziałem mu o moich problemach, a on powiedział mi, co mam robić, i zrobiłem to, a on rzucił na mnie zaklęcie. 48 godzin później mój mąż przyszedł do mnie i przeprosił za wyrządzone krzywdy i obiecał, że nigdy więcej tego nie zrobi. Od tego czasu wszystko wróciło do normy. Ja i moja rodzina znów żyjemy razem szczęśliwie .. Wszystko dzięki Dr.Wealthy Powerful Love Spell, które naprawdę działa. Jeśli masz jakikolwiek problem, skontaktuj się z nim, a gwarantuję ci, że ci pomoże. On cię nie zawiedzie. Wyślij mu wiadomość e-mail na adres: wealthylovespell@gmail.com. lub whatsapp go na: +2348105150446

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger