niedziela, stycznia 26, 2020

257. [PRZEDPREMIEROWO] BARTOSZ SZCZYGIELSKI - KROK TRZECI

Każdy czasami ma wrażenie, że traci kontrolę nad swoim życiem. Patrzymy w lustro widząc swoją twarz, która wydaje się nam zupełnie obca. Uczucie zagubienia rośnie każdego dnia, powodując w nas, co raz większą frustrację. A to sprawia, że popełniamy błędy...

BARTOSZ SZCZYGIELSKI - KROK TRZECI
PREMIERA: 29.01.2020





Fabuła:
Magda ma idealne życie. Przystojnego męża, świetną pracę i piękne mieszkanie, ale za drzwiami sypialni czai się mrok. Niewypowiedziane słowa i skrywane tajemnice w końcu dają o sobie znać. Jej idealny świat rozsypuje się niczym domek z kart w ciągu jednej nocy. Ta noc obudziła demony, pozostawiając Magdę z kłamstwami, które nie przestają boleć, i pytaniami, na które nie zna odpowiedzi... i jest też ona…
źródło opisu: https://www.gwfoksal.pl/krok-trzeci-bartosz-szczyg...(?)


Moja opinia:
Twórczość Bartosza Szczygielskiego nie jest mi obca. ,,Aorta" była jedną z najlepszych książek przeczytanych przeze mnie w 2018 roku. ,,Krew" poznałam na zeszłorocznych wakacjach, ale zakończenie serii ciągle czeka na półce, za chwilę postaram się Wam wyjaśnić dlaczego. 
W ostatnie, szare środowe przedpołudnie spędziłam czas na czytaniu najnowszej książki autora ,,Krok trzeci". Aura panująca na zewnątrz, moje samopoczucie osłabione chorobą oraz historia, którą poznawałam, idealnie się razem zintegrowały. Nie chcę Wam zdradzać nic z fabuły więcej niż podaje wydawca, aby nie psuć przyjemności poznania prawdy, która jest przedstawiona w trzech krokach. 
Nikt nie potrafi zmasakrować mojej psychiki tak jak robi to Bartosz Szczygielski. Po dotarciu do zakończenia, przez kilka dobrych minut nie wiedziałam, co ze sobą zrobić. Już dawno nie czułam takiego napięcia, niepokoju jak przeżywałam w trakcie lektury. 
Brakowało mi tego stanu, sponiewierania moich myśli i odczuć. Dzieje się tak za każdym razem, kiedy sięgam po książki autora. Dlatego czytam je w takich odstępach czasu. Historie, które tworzy na długo zostają w mojej pamięci, jakby się w nią wgryzły i nie chciały puścić. 
Polecam sobie zarezerwować kilka wolnych godzin  dla książki ,,Krok trzeci", ponieważ kiedy się rozpocznie nie można przestać. Chęć poznania prawdy jest ogromna.
Ja jeszcze przez długi czas będę odczuwać skutki mojej osobistej masakry, ale to wszystko jest w bardzo pozytywnym znaczeniu.
Polecam, jeśli szukacie mocnych wrażeń. Tutaj ich Wam nie zabraknie!
Premiera już w najbliższą środę.



Moja ocena:
8,5/10



Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:
Bartosz Szczygielski
Krok trzeci
Wydawnictwo: W.A.B.
Data premiery:29.01.2020
Oprawa:miękka
Liczba stron:400

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję  wydawnictwu:



2 komentarze:

  1. Z niecierpliwością czekam na swój egzemplarz tej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, nie znam jeszcze żadnej powieści tego autora, choć nazwisko jest mi znane. Recenzja zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger