piątek, listopada 22, 2019

242. GABRIELA GARGAŚ - SZCZĘŚCIE PRZY KOMINKU

Czasami wydaje się nam, że nasze życie straciło jakiekolwiek jasne barwy. Przytłaczają nas problemy codzienności, wszystko obraca się przeciw nam, aż nagle pojawia się ktoś lub coś, co odmienia nasz los...

PREMIERA 30.10.2019
GABRIELA GARGAŚ - SZCZĘŚCIE PRZY KOMINKU



Fabuła:
Poznaj pełną świątecznego ciepła opowieść, która w te Święta może przydarzyć się również tobie.
Wśród urokliwych, pokrytych śnieżnym puchem ulic kryje się wyjątkowe miejsce, gdzie rodzą się piękne opowieści – „Antykwariat z książką i kawą”. To tu, wśród opasłych tomów, przy kubku gorącej herbaty z sokiem malinowym czeka na ciebie Bunia, gotowa, by wesprzeć radą i dobrym słowem. Kiedy z nieba spadają wielkie płatki śniegu, a na choinkach migoczą światełka, w przerwie między świątecznymi przygotowaniami antykwariat odwiedzą okoliczni mieszkańcy. Przyjdą nie tylko na zakupy, ale również ze swoimi troskami i problemami. Czy ta wizyta odmieni ich życie?
Cuda naprawdę się zdarzają. Wystarczy tylko uwierzyć w magię Świąt!


źródło opisu: http://czwartastrona.pl/szczescie-przy-kominku/



Moja opinia:
Ostatnim czasem mam dobrą passę do ciekawych, wciągających i barwnych książek.
,,Szczęście przy kominku" idealnie wpasowała się w mój nastrój, który ostatnim czasem nie należy do najlepszych. Ogromnie potrzebowałam książki, która na moment rozwieje szare chmury i tak się stało. Najnowsza powieść Gabrieli Gargaś wciągnęła mnie bez reszty. Otworzyła drzwi do świata, w którym było mi po prostu dobrze. Wszystkie troski zostały gdzieś w oddali. Autorka doskonale wie, jak czarować słowem, aby pobudzić wiele emocji naraz, mnie nie zawiodła, a wręcz kolejny raz oczarowała.
,,Szczęście przy kominku" to powieść o tym, aby dać szansę, bliskiej osobie jak i sobie samemu. Nigdy nie jest za późno, na zmianę nie tylko swojego postępowania, czy własnej codzienności. Warto walczyć, o to co w życiu jest dla nas najważniejsze.
Jak zawsze Gabrysia stworzyła cudownych bohaterów, gdybym spotkała Bunie w życiu codziennym, miałabym ogromną ochotę się do niej przytulić. Na uwagę zasługuje także klimatyczne miejsce ,,Antykwariat z książką i kawą", gdzie czeka na nas aromatyczna kawa, pyszny kawałek ciasta i kobieta z niesamowitą energią, czyli wspominana już Bunia. To miejsce jest wspólnym mianownikiem dla wszystkich bohaterów, występujących w powieści.
,,Szczęście przy kominku" to idealna lektura w którą warto się zagłębić przed zbliżającymi się świętami. Macie wrażenie, że Wasze życie pędzi jak szalone? Dzięki tej książce czas na moment zwolni i przypomni o tym, co gubimy w gonitwie dnia codziennego.
Jestem oczarowana stworzoną historią, bohaterami i miejscem w którym najchętniej bym się ukryła przed całym światem. Książka ,,Szczęście przy kominku" jest cudowna i skradła porządny kawał mojego serducha.
Polecam!


Moja ocena:
8,5/10


Informacje o książce:
Autor: GABRIELA GARGAŚ
Data ukazania: 2019.10.30
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania:2019
Oprawa:miękka
Liczba stron:344


Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję  wydawnictwu:



1 komentarz:

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger