piątek, listopada 22, 2019

241. SYLWIA TROJANOWSKA - WIGILIJNA PRZYSTAŃ

Nie ma nic lepszego jak wprawić się w świąteczny nastrój już w listopadzie i to za sprawą książki. To już moja kolejna propozycja, którą warto przeczytać przed zbliżającym się Bożym Narodzeniem. Dlaczego? 
Powieść zawiera kilka wartościowych przesłanek, które pomogą nam się zmobilizować do naprawy relacji z najbliższymi.

PREMIERA 30.10.2019
SYLWIA TROJANOWSKA - WIGILIJNA PRZYSTAŃ






Fabuła:
Odwiedź wyjątkową przystań nad Bałtykiem i przeżyj niezapomniane Święta!
Kiedy świat wypełnia magiczna atmosfera, a w powietrzu unosi się zapach świerku i pierników, mieszkańcy nadmorskiego Niechorza rozpoczną świąteczne przygotowania. Przeszkodzą im tajemnice z przeszłości, które wyjdą na jaw w najmniej odpowiednim momencie, oraz kilka niespodziewanych zdarzeń. Czy mimo to wspólne spotkanie przy stole pogodzi ich i sprawi, że miłość zatriumfuje?
Święta to czas bycia razem, czas przebaczenia i radości. Spraw, aby trwał jak najdłużej!

źródło opisu: http://czwartastrona.pl/wigilijna-przystan/





Moja opinia:
Kolejna świąteczna książka za mną. Myślałam, że będę miała dość, że nastąpi przesyt bożonarodzeniowego klimatu ale tak się nie stało.
,,Wigilijna przystań" to najnowsza powieść, autorstwa Sylwii Trojanowskiej. Uwielbiam styl pisarki, serię o losach Ludwika sprawiły, że zatraciłam się w książkach bez reszty. Stało się to po raz kolejny. Nowi bohaterowie, nowe historie i zbliżające się święta, gdzie każdy liczy, że ich los się odmieni na lepsze. Akcja toczy się w miejscu, które jest mi znane, a mianowicie w Niechorzu.
Marzę, aby kiedyś spędzić święta nad morzem, w małym procencie tak się stało za sprawą historii z którą miałam okazję przeczytać.
,,Wigilijna przystań" to powieść pełna emocji, o ludziach borykających się z przeróżnymi problemami. Co najbardziej mnie urzekło w książce? Jej autentyczność i oddziaływanie na moje zmysły. Zdarzają się książki, że po ich przeczytaniu, szybko o nich zapominam. Natomiast historia, stworzona przez autorkę na długo zostanie w mojej pamięci, a to za sprawą jednego z wątków. Dwie skłócone rodziny, poszło o drobną rzecz, a jednak zaważyło to na losach wielu osób. Czasami nie zdajemy sobie sprawy, że żyjąc z kimś w konflikcie, nie jesteśmy w to zamieszani w pojedynkę. Oprócz nas są wszyscy wokoło związani z nami. Może to takie górnolotne, ale święta są idealną okazją do naprawy naszych relacji z bliskimi, jednak, czy z tego skorzystamy już zależy od nas.
,,Wigilijna przystań" to powieść pełna ciepła, która rozgrzeje każde zmarznięte serce. Jest o zmianach zachodzących w bohaterach pod wpływem zbliżających się świąt. W tej książce podobało mi się wszystko, a najbardziej urzekła mnie jej prawdziwość. Piękna, wielowątkowa opowieść o życiu, miłości, przebaczeniu i sile wiary. Ogromnie żałuję, że takie książki, tak szybko się kończą, tylko co poradzić jak nie można oderwać się od lektury.
Polecam! 


Moja ocena:
8/10


Informacje o książce:
Autor: SYLWIA TROJANOWSKA
Data ukazania: 2019.10.30
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania:2019
Oprawa:miękka
Liczba stron:376


Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję  wydawnictwu:



1 komentarz:

  1. Bardzo lubię twórczość tej autorki, więc chętnie spędzę święta z Jej książką. 😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger