sobota, listopada 09, 2019

240. MAGDALENA ZEIST - JESZCZE JEDNO MARZENIE

Prawdziwa miłość jest w stanie znieść wiele. Jeśli posiada silne fundamenty, nic nie jest jej w stanie złamać. Nawet jeśli na jej drodze staje choroba, we dwoje łatwiej się z nią zmierzyć. Czasami życie jest bardzo niesprawiedliwe, jednak nie należy nigdy się poddawać. 

MAGDALENA ZEIST - JESZCZE JEDNO MARZENIE
PREMIERA: 22.10.2019



Fabuła:
Dwa serca bijące we wspólnym rytmie...
Igor i Gaja są dla siebie wszystkim, jednak w ich życiu pojawia się moment, gdy jedno z serc zwalnia.
Zaczyna się walka o życie.
Czy wystarczy im czasu na spełnienie wszystkich swoich marzeń?
"Jeszcze jedno marzenie" to opowieść o stracie, chorobie, smutku, nadziei, wewnętrznej sile, przyjaźni oraz miłości na dobre i na złe.

źródło opisu: https://www.arw-vectra.pl/



Moja opinia:
Magdalenę Zeist znaną w świecie Bookstagrama jako Maobmaze obserwuje od początku mojej działalności. Kiedy dowiedziałam się, że Magda wydaje książkę, ogromnie się ucieszyłam i wiedziałam, że będę chciała poznać to co przygotowała dla nas młoda autorka.
,,Jeszcze jedno marzenie" to niezwykła historia o miłości, poświęceniu oraz walki z chorobą. W książce został poruszony szczególny wątek, jakim jest przekazywanie narządów po śmierci. Jest to bardzo ważne, abyśmy wiedzieli, że kiedy dla kogoś coś nagle się kończy, może być  to ogromną szansą normalnego życia drugiej osoby.
Gaja to bohaterka, którą od razu polubiłam. Mamy podobne podejście do życia. Jednak postacią, która skradła moje serce jest dziadek Lucjan. Niezwykły człowiek, który wiele przeszedł, a jednak nie stracił swojego optymizmu, który wielokrotnie rozjaśniał szarą codzienność młodych.
,,Jeszcze jedno marzenie" wciąga od pierwszych stron. Wyczuwa się ogromną miłość autorki do książek. Swoją pasję zwinnie wplatała w codzienność głównych bohaterów.
Historia Gai oraz Igora uświadamia, że kiedy jest zdrowie wszystko inne się samo układa, jednak gdy go zabraknie, trzeba walczyć o każdy dzień.
Debiut Magdy, wzruszył mnie momentami do łez, wielokrotnie także wywołał uśmiech na mojej twarzy. Książka niesie wiele pięknych i ważnych refleksji na temat życia.
Zarezerwujcie sobie wieczór, bo gwarantuje Wam, że nie oderwiecie się od lektury. Książka ,,Jeszcze jedno marzenie" jest przepięknie wydana. Każdy rozdział rozpoczyna się od cytatów z książki ,,Oskar i Pani Róża", które podkreślają niezwykłość całej powieści.
Gratuluję Magdzie udanego debiutu i już nie mogę się doczekać, kolejnej książki. 




Moja ocena:
8,5/10



Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:
Magdalena Zeist
Jeszcze jedno marzenie
Wydawnictwo: Vectra
Rok wydania:2019
Oprawa:miękka
Liczba stron:280

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję  wydawnictwu oraz Autorce:


4 komentarze:

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger