sobota, listopada 09, 2019

238. LIDIA LISZEWSKA, ROBERT KORNACKI - PODARUJ MI SZCZĘŚCIE

Święta Bożego Narodzenia, każdy chciałby przeżyć w gronie najbliższych, spokoju i miłej atmosferze. Zapominając chociaż na chwilę o tym, co złe.
Jednak czasem, święta to czas najgorszych tęsknot, patrzymy na puste miejsce, które jeszcze nie tak dawno zajmowała osoba, która była nam najbliższa.

PREMIERA 30.10.2019
LIDIA LISZEWSKA, ROBERT KORNACKI - PODARUJ MI SZCZĘŚCIE






Fabuła:
W ten mroźny, zimny, grudniowy wieczór czyjaś dawno zgasła iskra zadrgała znów jasnym, kojącym blaskiem.
Święta spędzone na Mazurach w gronie najbliższych są jak z bajki. Zimowe krajobrazy, drzewa przysypane śniegiem i długie spacery z dala od zgiełku miasta. Czy w takim miejscu każdy ból zostanie ukojony?
W tym roku córki Kosmy szykują dla niego niezwykłą niespodziankę. To będzie niepowtarzalny wieczór pełen miłości, wspomnień i wzruszeń.
Bo czas spędzony z ludźmi, których kochamy, to najcenniejszy prezent.

źródło opisu: Wydawnictwo Czwarta Strona





Moja opinia:
Na wstępie chciałabym podziękować autorom, że dali mi możliwość spotkać się z ulubionymi bohaterami jeszcze raz. Finał trzeciej części, zostawił mnie z poczuciem, że to wszystko się tak nagle skończyło. ,,Podaruj mi szczęście" odgoniło wszystkie smutki i tęsknoty. Teraz czuję swojego rodzaju spełnienie, dzięki któremu pozwolę trzymać całą historię Matyldy i Kosmy głęboko w sercu.
Mimo, że literacka podróż nie trwała zbyt długo, ponieważ od książki ciężko się oderwać to była pełna emocji.
W czwartej części możemy poznać bliżej bohaterów związanych z Kosmą oraz Matyldą.
Na swój sposób to niezwykłe, jaki wpływ ma jedna osoba na życie wielu osób. Jak przypadkowe spotkanie może odmienić czyjś los.
Mimo, że to książka z motywem Świąt Bożego Narodzenia to pierwsze sto stron zabiera nas w podróż do uroczej oraz malowniczej miejscowości Mantui. Podążając śladami Matyldy mamy okazję zatracić się i zażyć ciepła i smaków tego miasta.
Za to uwielbiam książki, że w jednej chwili jest piękna, ciepła wiosna, przebywam za granicami kraju, a za chwilę sypie śnieg, zbliżają się święta i mam okazję przebywać na Mazurach.
,,Podaruj mi szczęście" to obowiązkowa pozycja dla fanów serii. Dla tych, którzy pokochali bohaterów i którym było ciężko się z nimi rozstać. To historia pełna ciepła, smaków i pozytywnych emocji. Dająca, także nadzieję, że po najgorszym ciosie od życia, mając życzliwe i kochające nas osoby, damy radę przetrwać najgorsze chwile. Nic nigdy nie dzieje się bez przyczyny.
Polecam! 




Moja ocena:
9/10


Informacje o książce:
Autor: Lidia Liszewska, Robert Kornacki
Data ukazania: 2019.10.30
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania:2019
Oprawa:miękka
Liczba stron:300


Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję  wydawnictwu:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger