niedziela, lipca 28, 2019

209. [PRZEDPREMIEROWO] MAŁGORZATA MIKOS - DNI NASZEGO ŻYCIA. TOM. II

Mijające lata i zbierane życiowe doświadczenie, pozwala nam z czasem dostrzec błędy, które na zawsze zmieniły nasz los. Czasami jest za późno dokonać odpowiednich zmian, jednak czas na wybaczenie odnajdzie się zawsze...

MAŁGORZATA MIKOS - DNI NASZEGO ŻYCIA. TOM II
PREMIERA 30.08.19



Fabuła:
,,Ciąg dalszy niezwykłej, wzruszającej podróży do przeszłości. Historia dostarczająca mieszanki zachwytu i smutku.
Kilka notesów, setki stron zapełnionych starannym pismem, tysiące liter składających się na przemyślenia, odczucia, wspomnienia, parę ulubionych rzeczy i mnóstwo fotografii kryją opowieść o dwójce zakochanych w sobie osób. Te małe świadectwa wielkiej miłości ponownie przeniosą nas do dawnych czasów, w których pewien z pozoru zwyczajny osiemdziesięciolatek pozostawił swoje serce. W spokojnym życiu mężczyzny jednak za sprawą jednego telefonu wykonanego przez Dziewczynę następuje ogromna, długo wyczekiwana zmiana…"

źródło opisu: materiały wydawnictwa






,,Nim staniemy się wiecznymi czasu oraz świata niewolnikami,

wiedz, że zachowam w pamięci twój obraz, słowa i tę chwilę.

Będę się nimi delektować za dnia i w nocy aż po wsze czasy,
bo jesteś mym słońcem, księżycem i gwiazdą na niebie 
wskazującą drogę.
Jesteś wszystkim, czego człowiek może pragnąć, by żyć.
Moją drogą, moim domem, moją duszą,
moim życiem,
moim wszystkim."



Moja opinia:
Kiedy dotarłam do zakończenia pierwszej części ,,Dni naszego życia" wiedziałam, że po drugi tom sięgnę na pewno. Miałam ogromne oczekiwania i z utęsknieniem czekałam na wiadomość o premierze nowej książki Gosi.
Przy pierwszej części miałam okazję napisać swoją rekomendację. Standardowo wrzucałam zdjęcia, opinię itd. Jednak stało się coś innego niż zawsze. Autorka się do mnie odezwała w prywatnej wiadomości. Dziękowała mi za moją wykonaną pracę. Przesłała piękną paczkę ze swoją książką ze specjalną dedykacją.
Tak się zaczęła nasza wirtualna znajomość. Gosia nie jest  dla mnie tylko autorką. To także niesamowicie ciepła osoba z ogromnym, dobrym sercem. Włożyła ogrom pracy w promocję swojej książki. Sama śledziłam i czytałam każdą opinię, ciesząc się, że jest pozytywna. Potwierdzało to moje przekonanie, że się nie myliłam.
,,Dni naszego życia" to naprawdę wartościowa książka z której garściami można czerpać refleksje na temat życia.
Do drugiej części będę mieć szczególny sentyment. Gosia obdarzyła mnie ogromnym zaufaniem za, który jej serdecznie dziękuję. Jej wiadomości zawsze pojawiały się w momencie mojego zwątpienia w to co robię. Wraz z nimi otrzymywałam kopniaka motywacji do działania. Było mi ogromnie miło, kiedy mogłam coś doradzić Gosi w sprawie wizualnego wyglądu książki. Czuję osobistą dumę, że dzięki swojej pracy, ktoś obdarzył mnie zaufaniem...
Kiedy otrzymałam wersję recenzencką drugiej części, nie zrobiłam nic innego jak zaczęłam ją czytać. Kilka kwestii z życia Pana Piotra nie zostało do końca wyjaśnionych. Byłam ogromnie ciekawa, co tym razem przygotowała autorka dla swoich bohaterów.
Książka ,,Dni naszego życia. Tom II" zadziałała na moje czytelnicze serce jak plaster. To była pierwsza od dawna powieść, którą przeczytałam w jeden wieczór. Odgoniła złe myśli, pozwoliła mi spojrzeć w głąb siebie, a także zrozumieć kilka istotnych kwestii. Gosia pięknie pisze o rzeczach tak oczywistych, a tak często przez nas zapominanych. Gnamy przez życie, zatracając się w tym pędzie, gubiąc po drodze to co najważniejsze. Życie mamy jedno nie marnujmy go na bezsensowne spory, zwady z bliskimi. Obudzimy się któregoś dnia czując, że jest za późno i, że zmarnowaliśmy okazję.
Tyle wzruszeń, momentów chwytających za serce sprawiło, że z każdą mijającą stroną, czułam, że totalnie się zatracam.
Dziękuję Gosiu za zaufanie.
Wierzę, że znajdzie się liczne grono odbiorców, którzy jak ja docenią Twój talent.
Jeśli szukacie prawdziwych emocji to musicie koniecznie przeczytać obie części ,,Dni naszego życia"
A dla Was będę miała kilka niespodzianek związanych z premierą książki. :)
Wszystko w swoim czasie, sierpień to będzie wyjątkowy miesiąc.

Moja ocena:
10/10


Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:

Małgorzata Mikos
Dni naszego życia. Tom II
Wydawnictwo: Novae Res
Rok wydania:2019
Oprawa:broszurowa
Liczba stron:342

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu oraz Gosi Mikos:

5 komentarzy:

  1. Pierwszy tom bardzo mi się podobał, więc drugi z przyjemnością również przeczytam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż nie wiem, co napisać 😍
    dziękuję dziękuję dziękuję ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger