piątek, czerwca 07, 2019

197. MAGDALENA KAWKA, MAŁGORZATA HAYLES - KOBIETY NIEIDEALNE. BAŚKA

Pojawienie się dziecka zmienia diametralnie całe nasze życie. Wszystko zostaje wywrócone do góry nogami. Często bez pomocy najbliższych jesteśmy bezradni. Zmieniamy się z dnia na dzień i musimy się pogodzić, że już nic nie będzie takie jak wcześniej. Jednak gorzej jest kiedy dodatkowo w naszym życiu pojawiają się kolejne rewolucje.

MAGDALENA KAWKA, MAŁGORZATA HAYLES – KOBIETY NIEIDEALNE. BAŚKA

TOM IV


Fabuła:
Baśka, wreszcie została mamą. Czy kobieta, która przez całe życie skupiona była wyłącznie na sobie, będzie potrafiła odnaleźć się w nowej roli? Do tej pory los obchodził się z nią łaskawie, szczędząc jej większych trosk, ale i nad nią zaczynają się zbierać czarne chmury. Przyzwyczajona do luksusów i wygodnego życia, będzie musiała bardzo się postarać, żeby przetrwać burzę. Na szczęście, jak zawsze ma wsparcie w przyjaciółkach, które potrafią wyciągać się wzajemnie za uszy nawet z największych tarapatów.



Moja opinia:
Do serii ,,Kobiety nieidealne” mam ogromny sentyment. Jest życiowa, poruszająca i zarazem zabawna, do tej pory zapewniła mi wiele pozytywnych wrażeń. Na czwarte już spotkanie z Izą, Magdą, Baśką oraz Joanną czekałam, wręcz z utęsknieniem. Sięgając po książkę, czułam się jakbym miała zaraz odbyć rozmowę z bliskimi dla mnie osobami. Mam wrażenie, że stałam się taką, niewidzialną piątą członkinią ich babskiego gangu.
W tej części mamy szansę poznać bliżej Basię, która została świeżo upieczoną mamą. Przyznam się Wam, że była to najmniej lubiana przeze mnie postać z całej czwórki. Zapatrzona w siebie damulka, żyjąca na koszt bogatego męża. Jednak po tej części, sporo zyskała w moich oczach. Oceniłam ją początkowo dość powierzchownie. A muszę przyznać, że Baśka to niesamowicie, twarda kobieta. W chwili, gdzie nie jedna z nas, załamałaby się i nie wiedziała co robić. Ona rozpoczęła działania, aby ratować sytuację. Oczywiście w chwili zwątpienia i słabości mogła liczyć na swoje przyjaciółki. Choć chwilowo relacja z jedną z nich była zagrożona. Na szczęście prawdziwa przyjaźń przetrwa wszystko i to piękny morał całej serii.
,,Kobiety nieidealne” to powieść życiowa, o problemach z którymi każdy z nas może się borykać. Grunt to nie tracić wiary w lepsze jutro i mieć obok siebie przyjaciół. Po raz czwarty jestem bardzo zadowolona z lektury. Nie zabrakło momentów do śmiechu jak i wzruszenia. Przy tej książce jak i całej serii, czułam się jak na spotkaniu z bliskimi osobami.
To był przyjemny czas, mam nadzieję, że mimo iż każda z czterech bohaterek miała okazję się przedstawić to nie będzie to nasze ostatnie spotkanie w tym gronie. Autorki stworzyły cudowną serię z którą ciężko się rozstać.
Jeśli szukacie ciekawej propozycji literatury kobiecej na letnie wieczory, warto poznać cztery przyjaciółki, które wskoczą za sobą w ogień i nie jeden problem rozwiążą przy butelce wina.


Moja ocena:
8/10



Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:
Magdalena Kawka, Małgorzata Hayles
Kobiety nieidealne. Baśka
Wydawnictwo: Replika
Rok wydania:2019
Oprawa:miękka
Liczba stron:352

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję  wydawnictwu:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger