piątek, kwietnia 05, 2019

181. MONIKA JOANNA CIELUCH - MĘŻCZYZNA Z TUSZEM NA DŁONI

Otrzymujesz od losu siedem dni spędzonych ze swoją utraconą, wielką miłością. Macie szansę na odbudowanie łączącego was uczucia. 
Jednak czas zrobił swoje i na drodze do szczęścia stoi wiele przeszkód i osób...

MONIKA JOANNA CIELUCH - MĘŻCZYZNA Z TUSZEM NA DŁONI





Fabuła:
Kuba, Hania i Olly jako nastolatkowie, podjęli decyzję o wyemigrowaniu z Polski do Zjednoczonego Królestwa Brytyjskiego. Każde z trojga przyjaciół miało własne motywy: Jakub wyjechał z obawy przed ojcem alkoholikiem, Hania chciała towarzyszyć Jakubowi, a Olly zapragnął zostać pilotem brytyjskich linii lotniczych. Los rozdał im sprzyjające karty: Kuba już pierwszego dnia pobytu za granicą zdobył pracę w renomowanym studio tatuażu, Olly i Hania podjęli studia, ale… nieszczęśliwy splot wydarzeń gwałtownie skreślił ich wieloletnią relację i drogi trojga nierozłącznych przyjaciół rozeszły się burzliwie. 
Spotkali się ponownie – dopiero dwanaście lat później, kiedy Kuba – teraz już znany w Londynie artysta tatuażu – na skutek wypadku trafił do szpitala, w którym… opiekę nad nim przyjęła Hania – teraz utalentowana lekarka.
Kuba dowiaduje się, że kobieta, której nigdy nie przestał kochać, planuje ślub z innym. Zdesperowany, proponuje Hani spędzenie wspólnie najbliższych siedmiu dni. W tym czasie zamierza jej udowodnić, że to właśnie nim smakuje jej szczęście. Bo czy można przestać kochać człowieka tylko dlatego, że raz w życiu dokonał błędnego, fatalnego wyboru?


źródło opisu: WasPos

,, [...] nie kocha się sercem, prawdziwie kocha się tylko duszą i świadomością. Jeśli kochasz sercem, to musisz wiedzieć, że potrafi być omylne i zawodne."



,,Więc albo będziemy swoim błogosławieństwem, albo utoniemy w morzu własnych porażek."


Moja opinia:
Twórczość Moniki nie jest mi obca. ,,Miłość szeptem mówiona" to wyjątkowa książka, którą polecam z całego serca. Jakże byłam szczęśliwa kiedy przeczytałam, że w marcu swoją premierę będzie miała nowa powieść autorki. Nie mogłam się nie zgodzić, kiedy Monika napisała do mnie wiadomość z propozycją przeczytania książki i podzielenia się z Wami moją opinią. 
,,Mężczyzna z tuszem na dłoni" to powieść naładowana emocjami. Już po kilku pierwszych stronach totalnie przepadłam w historii Jakuba i Hani. Wyjechali oni za granicę z nadzieją, że osiągną coś wielkiego. Każdy z nich miał swoje marzenia. Jakuba i Hanię łączyło ogromne uczucie. Jednak wydarzenia,  które miały miejsce przekreśliły ich wspólną przyszłość. I tu mogłaby kończyć się big love. Jednak mija 12 lat i los na nowo łączy ich życiowe drogi. Okazuje się, że miłość mimo upływającego czasu nie wygasła. Ale wspólna droga nie jest tak prosta jakby mogło się wydawać. Przez 12 lat dużo się wydarzyło.
Nie chcę Wam więcej zdradzać, ale zapewniam, że ,,Mężczyzna z tuszem na dłoni" ani trochę  nie jest tandetną i banalną historią. Emocje, emocje i jeszcze raz emocje. Wielokrotnie z zapartym tchem śledziłam losy bohaterów, aby za chwilę wręcz wkurzyć się na ich wybory. Dawno tak nie kibicowałam głównym bohaterom jak tym razem.  Wczułam się w tą powieść całym sercem.
,,Mężczyzna z tuszem na dłoni" to historia o młodych ludziach, którzy na obczyźnie chcieli budować swoje szczęście. Jednak życie zweryfikowało, że za wszystko trzeba zapłacić nie małą cenę.  To także, powieść o tym aby nigdy nie tracić nadziei i zawsze wierzyć w miłość. 
Jestem zachwycona stylem autorki, jej sposób kreowania bohaterów oraz świata przedstawionego trafił idealnie w mój gust. Poruszone wątki przemocy domowej, czy chorej miłości wpadający w niebezpieczny obłęd nadały ważny wydźwięk całej powieści. Zakończenie zaskakuje! 
Monika stworzyła kolejną, piękną książkę, która na długo zostanie w mojej pamięci.
Zacieram ręce na kolejne książki autorki, ma talent malowania świata emocjami. 


Moja ocena:
10/10


Informacje o książce:
Autor: 

Monika Joanna Cieluch

Data ukazania: 2019.03.20
Wydawnictwo: WasPos
Rok wydania:2019
Oprawa:miękka
Liczba stron:328


Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję  autorce Monice <3



4 komentarze:

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger