środa, marca 27, 2019

178. KERRY WILKINSON - W POTRZASKU

Za wszelką cenę chcesz wszystkim udowodnić, że dajesz radę. Pokazać swoją wartość. Jednak zdarzają się momenty w życiu kiedy wszystko nie idzie po naszej myśli, a sprawy najbardziej oczywiste są najmocniej skomplikowane.

KERRY WILKINSON - W POTRZASKU




Fabuła:
W jednym domów zostają odnalezione zwłoki, sierżant Jessica Daniel z wydziału śledczego otrzymuje zadanie, odnalezienia sprawcy. Musi także dowiedzieć się, w jaki sposób udało się mordercy niepostrzeżenie wejść do budynku i z niego wyjść, nie zostawiając żadnych śladów.
Mając do dyspozycji nieliczne poszlaki oraz dziennikarza Garrego, który wydaje się wiedzieć na temat sprawy więcej od niej. Jessica zaczyna odczuwać presję. Na światło dzienne wychodzi kolejne morderstwo, popełnione w tych samych okolicznościach.
W jaki sposób zabójcy udało się dopaść swoje ofiary w teoretycznie niemożliwych sytuacjach i co – jeśli w ogóle – te ofiary łączy?


Moja opinia:
Nie podzielam entuzjazmu większości osób co do książki ,,W potrzasku".  Totalnie nie mogłam się wkręcić w fabułę kryminału.  Wszystko było dla mnie nijakie. Bez większego polotu. Główna bohaterka, taka ludzka z wadami, a irytowała mnie jak mało kto. Momentami miałam wrażenie, że nie potrafi ogarnąć swojego życia. 
Brytyjskie klimaty również do mnie wyjątkowo nie przemawiały. Momentami miałam wrażenie, że ja męczę się z czytaniem książki, a ona ma dość tak niewdzięcznego czytelnika. 
Starałam się w niej dostrzec to co inni ale tego nie widzę. Widocznie to nie był dobry moment na taką lekturę. 
Dobra rada, jeśli jesteście przemęczeni życiem zawodowym nie czytajcie jej bo jak ja możecie jej nie docenić. Mimo, że pojawiały się momenty zaintrygowania oraz zaciekawienia, po chwili się wszystko ulotniło.
Myślę, że gdyby trafiłby się nam lepszy czas, mój odbiór byłby znacznie lepszy. A tak czuję niedosyt. Ogromny.

Moja ocena:
5,5/10



Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:
Kerry Wilkinson
W potrzasku
Wydawnictwo: Dragon
Rok wydania:2019
Oprawa:miękka
Liczba stron:312

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję  Wydawnictwu DRAGON:





2 komentarze:

  1. Nie słyszałabym o tej książce. Bardzo ciekawie się zapowiada :)
    ~Pola
    www.czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Może rzeczywiście do niektórych książek trzeba podejść w odpowiednim czasie 😊

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger