wtorek, lutego 05, 2019

OGŁOSZENIE

Straciłam wszystkie komentarze od Was. Żałuję bardzo bo był to nasz wspólny kontakt. Dostępność postów została również ucięta. Mam nadzieję, że gdzieś się odnajdziemy w tym wirtualnym świecie.


,,Po ogłoszeniu wycofania interfejsu API Google+ zaplanowanego na marzec 2019 r. Wprowadzimy wiele zmian w integracji Google+ Bloggera w dniu 4 lutego 2019 r.

Widżety Google+: obsługa widżetów "Przycisk +1", "Obserwatorzy Google+" i "Plakietka Google+" w Układzie nie będzie już dostępna. Wszystkie wystąpienia tych widżetów zostaną usunięte z Twojego bloga.

Przyciski +1: przyciski + 1 / G + i linki do udostępniania Google+ poniżej wpisów na blogu i na pasku nawigacji zostaną usunięte.

Pamiętaj, że jeśli masz niestandardowy szablon z funkcjami Google+, konieczne może być zaktualizowanie szablonu. Skontaktuj się ze swoim dostawcą szablonów, aby uzyskać poradę.

Komentarze Google+: obsługa komentarzy Google+ zostanie wyłączona, a wszystkie blogi korzystające z komentarzy Google+ zostaną przywrócone do komentarzy Bloggera. Niestety komentarze opublikowane jako komentarze Google+ nie mogą zostać przeniesione do Bloggera i nie będą już wyświetlane na Twoim blogu."

3 komentarze:

  1. Bardzo mi przykro ale nie martw się kochana. Ja mam Cię na liście obserwowanych blogów i będę Cię odwiedzał a na pewno. 😊 ♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi. Ja podobnie jak Agnieszka mam cie na liście i zawsze będę tu zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze do końca nie ogarniam co niesie za sobą zlikwidowanie Google+. Sama go nie używałam, listę obserwowanych blogów mam klasyczną, często też wchodzę na blogi po instagramie, więc jakoś je odnajdę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger