poniedziałek, lutego 11, 2019

163. [PRZEDPREMIEROWO] B.A. PARIS - POZWÓL MI WRÓCIĆ

Kochasz tak mocno, że kiedy dowiadujesz się prawdy o bliskiej osobie, miłość odbiera Ci racjonalne myślenie.
Kochasz tak mocno, zrobisz wszystko aby Twoja druga połówka nie odeszła.
Jednak kiedy ona znika, pozwolisz jej wrócić?

B.A. PARIS - POZWÓL MI WRÓCIĆ
PREMIERA 13.02.2019


Fabuła:
Fin i Layla, są młodzi i w sobie zakochani. Wybierają się na wspólne wakacje do Francji. W drodze zatrzymują się w nocy na parkingu i kiedy Fin wraca z toalety, jego dziewczyny nigdzie nie ma. 
Fin opowiada policji, o tym, co zdarzyło się tej nocy ale chłopak nie powiedział policji całej prawdy. 
Po kilku latach, zaczyna spotykać się z inną kobietą. I jest to siostra jego zaginionej, byłej dziewczyny. Mężczyzna planuje wspólną przyszłość. Kiedy się zaręczają, Fin dostaje tajemniczy e-mail, gdzie ktoś twierdzi, że widział Laylę. W jego otoczeniu pojawiają się matrioszki, kojarzące się jednoznacznie z Laylą. 
Fin zaczyna podejrzewać wszystkich i coraz bardzie wierzy w to, że jego dawna ukochana żyje. 
I że jest bliżej, niż mu się wydaje.



Moja opinia:
Na książkę B.A. Paris - Pozwól mi wrócić, czekałam z rosnącą ciekawością, proporcjonalnie do zbliżającej się premiery. Oczekiwałam wiele. Historii na miarę ,,Za zamkniętymi drzwiami", która bardzo mi się podobała. Niestety moje trzecie spotkanie z autorką nie było na taką skalę jaką liczyłam. Nawet odczekałam parę dni, aby nabrać dystansu i zebrać myśli. Jednakże to nie pomogło, ponieważ odczucia się nie zmieniły. ,,Pozwól mi wrócić" w moim odczuciu jest najsłabszą z książek B.A. Paris, a szkoda. Historia przedstawiona z perspektywy Finna miała ogromny potencjał, który nie został wykorzystany. Finału, dość szybko się domyśliłam. Momentów zaskoczenia dla mnie nie było. Czasami było to wszystko tak pokręcone, że aż absurdalne. Nielogicznych smaczków nie zabrakło. 
Jednak, czy ta książka jest zła do szpiku ostatniej kropki?
Nie.
Jedno mnie zastanawia, co w swoim stylu ma B.A. Paris, że jej książki pochłaniam w jeden wieczór? Mimo wielu minusów i tak czytałam, bo byłam ciekawa, jak wszystko się skończy. Myślę, ktoś kto na co dzień nie czyta namiętnie thrillerów, może być zachwycony. 
Ale jeśli ja miałabym podsumować jednym zdaniem to: ,,Pozwól mi wrócić" to zmarnowany potencjał na naprawdę ciekawą książkę ale nie żałuję czasu dla niej poświęconego. Było to szybkie spotkanie.
Mam nadzieję, że autorka jeszcze zaskoczy mnie czymś znakomitym.
Trzeba czekać.

Moja ocena:
6/10


Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:
B.A.Paris
Pozwól mi wrócić
Wydawnictwo: Albatros
Data premiery:13.02.2019
Rok wydania:2019
Oprawa:miękka
Liczba stron:320

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję wydawnictwu:





6 komentarzy:

  1. Właśnie jestem w trakcie czytania tej książki, jednak myślę że mój punkt widzenia, będzie trochę inny, ponieważ jest to moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to może być faktycznie inne, miłego czytania ;)

      Usuń
  2. Czytałam debiutancką powieść autorki i bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiałabym nadrobić poprzednie tomy :)
    Pozdrawiam,
    Eli z https://czytamytu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda książka B.A. Paris to oddzielna historia. ;)

      Usuń

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger