niedziela, stycznia 06, 2019

151. [PRZEDPREMIEROWO] AGNIESZKA LIS - MUZYKA MOJEJ DUSZY

Każdy z nas ma marzenia. Jednak czasami presja bliskich i całego otoczenia wpływa, że odkładamy je na później. Lecz na naszej drodze pojawia się osoba, która wręcz pcha nas do ich spełnienia...
Marzenia można spełnić ale nikt nam nie da tego za darmo. Za nimi zawsze stoi, ciężka praca.

AGNIESZKA LIS - MUZYKA TWOJEJ DUSZY
PREMIERA 16.01.2019

 

Fabuła:
Igor trafia do szkoły z internatem. Jest skryty i unika ludzi. Gdy otrzymuje od wujka swój pierwszy aparat fotograficzny odkrywa pasję, która będzie towarzyszyć mu przez całe życie. 
Po kilku latach od zakończenia szkoły Igor poznaje Elżbietę – utalentowaną i odnoszącą sukcesy pianistkę. Pomiędzy nimi rodzi się uczucie. Czy jednak miłość do muzyki nie jest dla niej ważniejsza, niż miłość do fotografa? Jaką rolę odegra bolesna przeszłość Igora?


"Trzeba czasem uważać na swoje życzenia. Mogą się spełnić".



Moja opinia:
Książka Agnieszki Lis ,,Karuzela" do dziś czeka na mnie na półce. Jednak kiedy dowiedziałam się o premierze najnowszej powieści ,,Muzyka Twojej duszy" coś bardzo mnie do niej ciągnęło. Los chciał, że  w tym samym czasie wygrałam książkę do wyboru i padło na ,,Huśtawka" autorki. Obie powieści czytałam równolegle. Pochłaniając każde słowo, które sprawiało, że twórczość Pani Agnieszki Lis mnie zauroczyła. Zakończenie ,,Huśtawki" jeszcze przede mną ale to nie na niej chce się dziś skupić.
,,Muzyka Twojej duszy" zaskoczyła mnie, jak o codziennych, a zarazem ważnych rzeczach można pisać tak wnikliwie, że wszystko uderza w czytelnika z podwójną siłą.
Historia Igora jest poruszająca, ukazuje jego własną walkę z przeciwnościami losu, które stają mu na drodze do spełnienia marzeń o pozostanie fotografem. Autorka zwróciła moją uwagę, jak ważną rolę mają pojawiający się w naszym życiu ludzie, często to dzięki nim, jesteśmy w stanie dalej walczyć o swoje pragnienia. Sprawiają, że na nowo jesteśmy zmotywowani i pełni inspiracji.
Historia Igora, przeplata się z losami Oleny, mamy tu do czynienia z piękną, utalentowaną pianistką. Kobieta jednak ukrywa sekret i odczuwa ogromy lęk przed powrotem do Europy. Długo zastanawiałam się jak połączą się losy dwojga bohaterów, którzy na pozór nie łączy nic. Zdradzać Wam nie chcę, ale mnie zakończenie zaskoczyło na wielki plus.
,,Muzyka Twojej duszy" nie jest banalną i ckliwą książką. To bardzo dobrze skonstruowana powieść obyczajowa o ludziach, pełnych pasji i marzeń, którzy muszą zmierzyć się z szarą rzeczywistością życia, które co chwila rzuca kłody pod nogi. Książka wymagała ode mnie pełnego skupienia, aby móc dobrze wejść w świat stworzony przez autorkę. Aby nie zgubić ważnych szczegółów i aby zrozumieć pewne wybory bohaterów. Jest to powieść, która nie jest czytana, przez nią się płynie i nie chce kończyć się tego rejsu, pełnego pięknych ale i także trudnych emocji.
Polecam!

Moja ocena:
8/10


Informacje o książce:
Autor: 

Agnieszka Lis

Data ukazania: 2019.01.16
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Rok wydania:2019
Oprawa:miękka
Liczba stron:358

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję  wydawnictwu:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger