sobota, grudnia 08, 2018

148. ANNA DĄBROWSKA - JEDNO ŻYCIE

Miłość sprawia, że jesteśmy w stanie wiele znieść. Żadne komplikacje nie mogą zaburzyć harmonii związku, kiedy ukochana osoba trwa przy Tobie nawet w trakcie najgorszej burzy. Czasem jednak, jedna strona zaczyna tracić siły i wątpi, doprowadzając do zarysowania pięknego obrazka.

ANNA DĄBROWSKA - JEDNO ŻYCIE 




Fabuła:
Emilia cieszy się szczęściem u boku ukochanego. Poznaje jego wszystkie tajemnice i akceptuje go takim jakim jest. Rozpoczęła nową pracę i zaczyna dobrze się czuć w nowym miejscu. Mogłoby się wydawać, że już nic nie stanie na drodze szczęścia zakochanym, jednak sprawy zaczynają się komplikować. Wuj Matta, postanawia jak najszybciej zniszczyć ich związek.
Czy Emilia wytrzyma wszystkie zawirowania w swoim życiu?



Moja opinia:
Po książkę ,,Jedno życie" sięgnęłam bo byłam ciekawa, jak potoczą się dalsze losy Emilii i Matta. Pierwszą część ,,Jedna chwila" potraktowałam z wielkim przymrużeniem oka. W tamtej chwili potrzebowałam lekkiej obyczajówki. Jednak tym razem liczyłam już na coś więcej. Dałam drugą szansę ale niestety się zawiodłam.  Rzeczy, które mi wcześniej nie przeszkadzały dosadnie, tym razem kuły mnie po oczach. Matt to postać, której nie rozumiem  i wiele jego poczynań nie mogę pojąć. Emilia tak mnie drażniła swoją naiwnością, że szok. Ja po jednej akcji jaką jej przygotował Matt, pogoniłabym gościa na cztery wiatry. 
Wielokrotnie miałam wrażenie, że absurd goni jeszcze większy absurd. Wiele wątków było w moim odczuciu jakby pisane na siłę. Coś się zaczynało i brakowało mi pociągnięcia tematu do końca. 
Książka ma 280 stron, a jest w niej tyle zwrotów akcji, że można byłoby je rozłożyć na dwie odrębne powieści. Dla mnie było tego tak dużo, że w momencie kiedy na chwilę zapanował spokój, byłam wręcz przekonana, że zaraz coś się wydarzy. Doprowadziło do tego, że zakończenia się domyśliłam i się nie pomyliłam.
Jeśli macie ochotę na powieść lekką, kobiecą i oderwaną od rzeczywistości jest to propozycja dla Was.
Mnie nie zachwyciła.

Moja ocena:
5/10


Informacje o książce:
Autor:
Tytuł:

Anna Dąbrowska

Jedno życie 
Wydawnictwo: Lira 
Rok wydania:2018
Oprawa:miękka ze skrzydełkami

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję Pani Annie Dąbrowskiej oraz Wydawnictwu:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Czytam, więc jestem , Blogger